پورشه های ضعیف شده + تصاویر

گردآوری توسط گروهخودرو ممتاز نیوز

هر طور که فکر می‌کنیم، تصور یک پورشه که به جای تقویت و افزایش توان، دچار کاهش نیرو شده باشد، سخت است. با این حال پورشه باکستر و دوقلوی کوپه آن یعنی کیمن و همچنین ماکان در تعدادی از کشورهای اروپایی از جمله بلژیک و نروژ با قدرت تحلیل رفته به فروش خواهند رسید. شاید این موضوع به مشکلات یا قوانین و مقررات محلی مربوط باشد. اما به هرحال فروش پورشه با موتور چهار سیلندر ۲٫۰ لیتری ۲۳۷ اسبی، یک نسخه ۲۰۸ اسبی جایگزین می‌شود. این رقم چندان فاصله‌ای با ارقام زیر ۲۰۰ اسب بخار ندارد که تقریباً شرم‌آور است.

برای مدل ۲٫۷ لیتری هم موتور ۲۶۵ اسبی جایگزین مدل ۲۷۵ اسبی خواهد شد.

با موتور جدید، شتاب صفر تا صد کیمن به ۶٫۲ ثانیه می‌رسد. نهایت سرعت آن هم ۲۴۶ کیلومتر بر ساعت می‌باشد. مصرف سوخت متوسط این مدل، ۸٫۲ لیتر در صد کیلومتر است.

باکستر با سقف بازشونده خود کمی کندتر است و برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت از حال سکون به ۶٫۴ ثانیه زمان نیاز دارد. نهی‌ات سرعت باکستر هم ۲۴۵ کیلومتر بر ساعت می‌باشد. این اعداد با استفاده از گیربکس شش سرعته دستی حاصل گردیده است. با کمک گیربکس PDK می‌توان تا حدودی به نتایج بهتری رسید. با این سیستم، ۰٫۱ ثانیه در شتاب صرفه‌جویی می‌شود و مصرف سوخت نیز ۷٫۷ لیتر در صد کیلومتر می‌باشد.

در نروژ، قیمت باکستر ۲۰۸ اسبی حدود ۸۴ هزار یورو می‌باشد که رقم بسیار بالایی است اما با این وجود ۸۰۰۰ یورو ارزان‌تر از باکستر ۲۶۵ اسبی می‌باشد.

پورشه باکستر-نمای کلی

پورشه باکستر -نمای جلو

پورشه باکستر - نمای جلو

پورشه باکستر -نمای کلی

پورشه باکستر - نمای سمت راست

پورشه باکستر - نمای عقب

پورشه کیمن -نمای سمت چپ

پورشه کیمن -نمای کلی

پورشه کیمن-نمای سمت چپ

پورشه کیمن -نمای سمت چپ

پورشه کیمن -نمای کلی

پورشه کیمن -نمای عقب


بانک اطلاعات خودرو
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.