پور حیدری: مدیران ما مسائل را شوخی می گیرند / فیفا با کسی شوخی ندارد

۳۰م دیماه ،

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: فیفا با کسی شوخی ندارد و باید مشکل رینالدو پیگیری شود.

منصور پورحیدری مدیر فنی استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بحث کسر ۶ امتیاز از استقلال مطرح شده است واقعا ریز قضیه ماجرای رینالدو را نمی دانم اما یک بخش از مطالبات او را فتح اله زاده ظاهرا پرداخت کرده است اما به چه صورتی پرداخت شده را نمی دانم. به هر حال فیفا شوخی بردار نیست و وقتی کار به فیفا می رسد، قطعا پیگیری می کند و مشکلاتی به وجود می آید. الان آقای فتح اله زاده پیگیر است تا مشکل حل شود.

وی افزود: اگر هم ما پول را به صراف داده باشیم و او به بازیکن پرداخت نکرده باشد، فیفا زیر بار این مسائل نمی رود. به هر حال چه مشکلاتی وجود داشته را نمی دانم و اینکه از صراف رسید دارند یا ندارند را من در جریان نیستم اما فیفا شوخی ندارد و این موضوع را پیگیری می کند و هم امتیاز از ما کسر می کند و هم پول را باید بدهیم.

وی در ادامه گفت: متاسفانه این مسائل در فوتبال ما هست و مسائل را شوخی می گیرند و با یک صحبتی که با مربی یا بازیکن خارجی می کنند، فکر می کنند قضیه حل شده است اما این مشکلات به وجود می آید به هر حال توافق هم یک زمان مشخصی دارد و بعد از آن اگر به پولشان نرسند، شکایت می کنند و فیفا پیگیر ماجرا می گردد.

پورحیدری در پایان گفت: ما هم باید در جذب بازیکن خارجی بیشتر دقت کنیم و هم در بحث قرار داد و فسخ قرار داد با آن ها باید بسیار محکم باشیم و با حساب و کتاب عمل کنیم چون چند سال است که بازیکنان و مربیان خارجی این مشکلات را برای فوتبال ما درست می کنند. قطعا باشگاه استقلال و آقای فتح الله زاده این موضوع را پیگیری و سریع حل خواهند کرد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.