پوسترهای دکتر شریعتی به نمایش گذاشته می‌شود

۱۱ام بهمن ،

در خانه موزه دکتر شریعتی

همزمان با فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه پوسترهای دکتر شریعتی با عنوان ˝گذارۀ سی‌وسه˝ در خانه موزه دکتر شریعتی برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، این نمایشگاه به همت خانه موزه دکتر علی شریعتی و همکاری بنیاد دکتر شریعتی، پنجشنبه ۱۲ بهمن با ۴۰ اثر در خانه موزه شریعتی افتتاح می‌شود و تا ۲۲ بهمن آماده بازدید شهروندان است.

این نمایشگاه به بهانه پایان سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ” گذاره سی و سه” نامگذاره شده است و در آن به بازنمایی نگرش و دیدگاه هنرمندان و گرافیست‌های کشورمان در طراحی پوسترهای دکتر شریعتی با موضوعات مختلف در سی و سه سال قبل پرداخته است.

در این نمایشگاه رو جلد تعدادی از نشریات با موضوع دکتر شریعتی، پوستر شریعتی در زندان، پوسترهایی با موضوع جملات دکتر در خصوص شهید و پوسترهای برگزاری سالروز درگذشت دکتر شریعتی در شهرهای کرمان، یزد، همدان، رامسر، مشهد و کشورهای هند و فلسطین که اکثر آنها مربوط به سال‌های اولیه درگذشت دکتر است به نمایش گذاشته می‌شود.

شهروندان محترم می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه به خانه موزه دکتر شریعتی واقع در خیابان جمالزاده شمالی، نرسیده به خیابان دکتر فاطمی، کوچه نادر، پلاک ۹ مراجعه نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۶۶۵۶۵۵۶۵ و ۶۶۵۶۵۵۶۶تماس بگیرند.

شهروندان محترم همچنین می‌توانند با ورود به وب پایگاه اینترنتی فرهنگ سرای سرو به نشانی sarv.farhangsara.ir از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/۳۱/۳۴


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.