پوشیدن شلوار سیاه با کفش و کمربند قهوه ای مناسب است؟

قطعا می توانید شلوار مشکی را با کمربند و کفش قهوه ای بپوشید.

سایه و نوع رنگ
انواع مختلف رنگ قهوه ای مانند: شکلاتی ، کاراملی و … وجود دارد . با این وجود رنگ های مشکی و قهوه ای رنگ های خنثی هستند . شلوار سیاه با چکمه و کمربند مشکی شلوار جین مشکی چسبان ظاهر را جذاب تر می کند . تنها مشکل مطابقت کفش با کمربند است که باید همرنگ باشند به عنوان مثال (کفش قهوه ای روشن و کمربند شکلاتی) که با هم هماهنگی ندارند .

پارچه و مواد
شلوار پارچه ای مخملی سیاه با کفش بندی اسپرت قهوه ای مناسب نیست . پارچه و مواد تشکیل دهنده ی آن بسیار مهم می باشد . پارچه های مرغوب مانند جین، چرم، کبریتی و جیر به مراتب بهتر از پارچه های پنبه ای ، مخملی و مصنوعی هستند .

لباس های مخصوص بالاتنه
شلوارهای مشکی مد روز و کفش های سبک و چکمه ، ژاکت های کشمیری چسبان و پیراهن های پارچه ی ابریشمی مطابق مد روز هستند . لباس های بالا تنه و پایین تنه باید با هم تناسب داشته باشند . چون مشکی و قهوه ای رنگ های پایه هستند سعی کنید با شلوار مشکی و کمربند و کفش قهوه ای پیراهنی با رنگ متضاد همانند: رنگ مغز پسته ای ، زرد ، صورتی ، کرم و یا خاکستری بپوشید .

متناسب بودن
رنگ لباس هایتان باید با هم تناسب داشته باشد . اگر چه شلوار مشکی با کفش و کمربند قهوه ای متناسب است ، اما همیشه برای اطمینان در آینه نگاهی بیندازید .


جدیدترین مقاله های دانستنیهای زندگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.