پولادی به تمرین پرسپولیس بازگشت / ژوزه، کارنی را هم نخواست

۲۷ آبان ،

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین شنبه (امروز) خود را با حضور همه بازیکنان در مجموعه ورزشی درفشی‌فر برگزار کرد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجوان ایران (ایسنا) و به نقل از پایگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس، در تمرین امروز سرخپوشان، مهرداد پولادی هم حضور داشت. غایب تمرین ایمون زاید بود. علی کریمی نیز اولین عضو تیم بود که در مجموعه درفشی‌فر حاضر شد. او با حضور در کلینیک باشگاه برنامه فیزیوتراپی خود را دنبال کرد. محمد قاضی هم برنامه‌های تمرینی خود را انجام داد. مهرزاد معدنچی که شرایطش رو به بهبود است، دویدن در کنار زمین را در دستور کار داشت.

تمرین امروز با صحبت‌های چند دقیقه‌ای مانوئل ژوزه آغاز شد که علی کریمی هم از حاضران این بخش بود. دیوید کارنی که بر اساس برنامه دو جلسه با تیم تمرین کرد، امروز حضور نداشت. دویدن، آقا وسط و فوتبال در نصف زمین که با توجه به حضور ملی‌پوشان با کرکری خاصی دنبال می‌شد از برنامه های انجام شده بود. خارج از وقت فوتبال هم احمد ناجی به صورت اختصاصی با دروازه‌بان‌هایش کار کرد.

بعد از تمرین گروهی تعدادی از بازیکنان برنامه‌های اختصاصی را دنبال کردند. مهدی مهدوی‌کیا، کریم انصاری‌فرد، هادی نوروزی و جواد کاظمیان ضربه‌های ایستگاهی مستقیم را در دستور کار خود قرار دادند. سامان آقازمانی و سعید قدمی هم برنامه مورد نظر کادر فنی را اجرا کردند.

کارنی هم دیپورت شد

دیوید کارنی نتوانست نظر ژوزه را برای پرسپولیسی شدن جلب کند. مدافع ملی‌پوش استرالیایی که سابقه بازی در تیم‌های توئنته هلند، بلک‌پول و اورتون انگلیس را در کارنامه داشت، دو جلسه با پرسپولیسی‌ها تمرین کرد اما در نهایت موفق به متقاعد کردن ژوزه نشد و بعد از آپیا به دومین بازیکن خارجی تبدیل شد که از سوی این مربی پرتغالی دیپورت شده است.

رویانیان روز قبل در گفت‌وگویی اعلام کرد: “پرسپولیس دو جای خالی دارد که به احتمال فراوان یک بازیکن داخلی و یک بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد.”

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.