پویول: مصدومیت آرنج بدترین تجربه زندگی ام بود

۲۹ آبان ،

   کارلس پویول کاپیتان و مدافع باتجربه باشگاه بارسلونا در گفتگو با برنامه «ال مارکادور» بارسا تی وی خوشحالی اش را از بازگشت به دنیای فوتبال ابراز کرد.پویول دراین باره گفت:« واقعا خوشحالم که به میادین چمن بازگشته ام و از برد تیممان هم خوشحالم. از اینکه دوباره انگیزه ها و احساس خوبم را بازیافته ام هم حس خوبی دارم.»

 کاپیتان بارسا در ادامه صحبت هایش گفت:« بعد از تمام مصدومیت هایی که پشت سرگذاشته ام می توانم بگویم که این مصدومیت از ناحیه آرنج بدترین تجربه مصدومیتم بود. واقعا دردناک بود و اصلا فکرش را هم نمی کردم که این طوری باشد. تنها بخش مثبت ماجرا این بود که با مصدوم بودن یک دست هم می توانی خیلی زود فعالیت های فیزیکی ات را دنبال کنی.»

به گزارش تفسیری گل، او در واکنش به اینکه خیلی ها از شیوه مصدوم شدن او در دیداری که برد بارسا تقریبا مسجل شده بود از او انتقاد کرده بودند گفت:« نباید به چیزهایی که در قبل رخ داده فکر کنی. اگر من برای زدن آن ضربه سر شیرجه نرفته بودم و به زمین نخورده بودم، الان شاید به این اندازه ارزش جایگاهم را نمی دانستم. من همیشه برای کمک کردن به تیم تلاش می کنم و در آن اتفاق، با بدشانسی مواجه شدم.»

 پویول این بار هم مثل دفعات پیش، زودتر از وقت پیش بینی شده به روزهای اوج بازگشت و دراین باره گفت:«من هیچ وقت درمورد وقتی که برای بازگشت من اعلام می کنند حتی گوش هم نمی دهم. همیشه تلاش می کنم تا در زودترین وقت ممکن به تمرینات تیم بازگردم تا آمادگی فیزیکی ام را زیاد از دست ندهم.»

 کاپیتان پویول در بخش پایانی صحبت هایش که در روزنامه مارکا بازتاب یافته، رضایتش را از عملکرد بارسا ابراز کرد و گفت:« بارسلونا خارق العاده است و باید به حرکتمان دراین مسیر ادامه دهیم و ریلکس و خونسرد نباشیم. باید کمی از نظر تدافعی بهتر شویم و الان درحال تمرین هستیم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.