پیام تبریک رییس AFC به فوتبال ایران

۰۱ تیرماه ۱۳،

شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا و عضو کمیته اجرایی فیفا، در نامه ای به علی کفاشیان، صعود تیم ملی ایران را به جام جهانی تبریک گفت.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، متن این نامه به شرح زیر است:

رئیس فدراسیون فوتبال ایران، به عنوان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا می خواهم صعود مستقیم تیم ملی فوتبال ایران را به جام جهانی ۲۰۲۲ برزیل به شما و خانواده فوتبال ایران تبریک بگویم.

من از دیدن بازیهای خوب تیم ملی ایران در راه رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ واقعا خوشحال شدم و می خواهم بگویم که بازی جانانه ایران در دیدار آخر مرحله گروهی من را به وجد آورد. بازی با کیفیت ایران و کره جنوبی نشان داد که فوتبال ایران همچنان در میان قدرتهای برتر فوتبال آسیاست.

ایران با رفتن به جام جهانی میلیونها ایرانی را در سراسر جهان خوشحال کرد و این در حالی بود که در سال ۲۰۱۰ هم می توانست جزو تیم های صعود کننده باشد، اما بدشانسی اجازه نداد تا کشتی ایران به دریای جام جهانی برسد و بدشانسی لنگر ایران را انداخت.

در هر حال آرزو می کنم تا ایران بهترین مراحل آماده سازی را برای حضور در جام جهانی طی کند و با قدرت وارد جام جهانی ۲۰۲۲ شود و از آبرو و حیثیت فوتبال آسیا دفاع کند.

برای شما و فوتبال ایران بهترین آرزوها را دارم.

همچنین روسای فدراسیون ژاپن و کویت در پیام‌هایی جداگانه صعود تیم ملی ایران را تبریک گفتند. در پیام کانیا، رییس فدراسیون فوتبال ژاپن آمده: کانیا در نامه اش نوشته است:

می خواهم از صمیم قلبم صعود ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ را به شما و خانواده فوتبال ایران تبریک بگویم. فدراسیون فوتبال ژاپن از صعود ایران به جام جهانی بسیار خشنود است. در واقع خانواده فوتبال ژاپن از حضور ایران در جام جهانی خوشحال شده است.

آقای کفاشیان، می خواهم تبریک من و اهالی فدراسیون فوتبال ژاپن را به تک تک اعضای کادر فنی، مربیان، کادر سرپرستی و تک تک بازیکنان و همه کارکنان فدراسیون فوتبال که برای رسیدن ایران به جام جهانی سخت کار و تلاش کردند و در این صعود تاثیر داشتند تا بلیت برزیل رزرو شود، تشکر کنم.

امیدوارم ایران و ژاپن بهترین مراحل آمادگی را برای حضور در جام جهانی داشته باشند تا بتوانیم نمایندگان شایسته ای برای فوتبال آسیا در سال آینده باشیم چرا که ایران و ژاپن از قدرتهای برتر قاره آسیا می باشند.

برای شما، فدراسیون فوتبال ایران و تیم ملی فوتبال ایران بهترین آرزوها را دارم.

طلال الفهد الصباح رییس فدراسیون کویت نیز در نامه‌اش خطاب به کفاشیان نوشته است: فدراسیون فوتبال کویت بر خود لازم می داند به شما، کارکنان فدراسیون فوتبال و خانواده فوتبال ایران به خاطر صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ برزیل تبریک بگوید.

برای فدراسیون فوتبال کویت، دیدن موفقیت تیم ملی ایران در راه رسیدن به جام جهانی و این صعود تاریخی لذت بخش بود چرا که ایران یکی از تیم های موفق فوتبال آسیاست که در تاریخ جام جهانی حضور داشته است.

امیدوارم که مراحل آمادگی تیم ملی ایران برای حضور هر چه بهتر در جام جهانی به خوبی مهیا و بهترین امکانات برای نشان دادن بهترین نمایش دربرزیل برای تیم مل فوتبال ایران فراهم شود.

فدراسیون فوتبال کویت آرزو دارد تا ایران یکی از بهترین تیم های آسیایی حاضر در جام جهانی باشد، چرا که موفقیت فوتبال ایران،موفقیت ما و فوتبال آسیاست.

برای شما و فوتبال ایران بهترین آرزوها را دارم.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.