پیام تبریک وزیر ورزش به قهرمانان تیم ملی کشتی آزاد

یکشنبه ۲۴ اردیبهشت – ۰۴:۱۶:۲۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- وزیر ورزش و جوانان بلافاصله پس از قهرمانی دلاورمردان کشتی کشورمان در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در باکوی  آذربایجان پیام تبریکی را به اعضای این تیم و خانواده کشتی ارسال کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا،    در پیام دکتر عباسی آمده است:
پیروزی ها و دلاوری های شما عزیزان و قهرمانان این دیار قهرمان پرور در رقابت های جام جهانی باکو که تمام بزرگان و مدعیان کشتی جهان در آن حاضر بودند  نشان از قدرت و توانمندی بالای شما و دریات کادر فنی و مسولان فدراسیون کشتی دارد.
بدون شک قهرمانی در حضور تیم های مدعی جهان که همه خود را برای المپیک آماده می کنند و آن هم غلبه بر تیمی مثل آذربایجان در فینال و در خاک خودش بیانگر عمق شجاعت و دلاور مردی یکایک شما قهرمانان و پهلوانان ایران اسلامی دارد.
در ادامه پیام وزیر ورزش و جوانان آماده است: خوشبختانه هر روز که به المپیک نزدیک تر می شویم ورزشکاران این مرز و بوم در میادین بزرگ جهانی و آسیایی با کسب موفقیت های خود ضمن اینکه آمادگی روحی و جسمانی خویش را نشان می دهند موجی از غرو و افتخار و خودباوری را به دیگر ورزشکاران نیز به ارمغان می آورند و این خود نشان از روزهای بسیار خوب و روشن تر در عرصه بازی های المپیک برای کاروان ورزشی ایران عزیز دارد.
قهرمانی بزرگمردان کشتی ایران اسلامی در مسابقات جام جهانی باکو را صمیمانه به تک تک اعضای تیم ، کادر فنی با هوش و بادرایت و مدیران و مسئولان فدراسیون کشتی و خانواده بزرگ ورزش تبریک می گویم و از درگاه خداوند بزرگ آرزو می کنم که این موفقیت ها زمینه ساز سربلندی و موفقیت شما در عرصه بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن باشد.
موفق و موید باشید.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۳۱۶۱۶۲۹۷۱۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.