پیام تسلیت رییس جمهور به مناسبت درگذشت پدر شهیدان صادقی

۳۰م دیماه ،

محمود احمدی نژاد رییس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان صادقی را تسلیت گفت و برای آن مرحوم علو درجات را از درگاه ایزد منان مسئلت کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون»

درگذشت مرحوم مغفورحاج «محمدحسین صادقی» پدر شهیدان عالی مقام احمد ، ناصر و محمود را به ارواح مطهر این شهیدان و همه بازماندگان ، بویژه خانواده معزز و فرزندان محترم ایشان تسلیت می گویم.

والدین فداکار و صبور شهدا ، بویژه شهیدان صادقی که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، الگو و اسوه های ابدی و جاودان برای جامعه ما می باشند.

اینجانب علو درجات آن پدر بزرگوار و فداکار را از درگاه ایزد منان مسئلت کرده و امیدوارم روح مطهر ایشان در کنار ارواح طیبه فرزندان شهیدش مشمول رحمت و رضوان الهی باشد.

محمود احمدی نژاد

انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. محمد صادقی:

    بنده بعنوان یکی دیگر از فرزندان این پدر از کلیه مسئولین جمهوری اسلامی گله مندم که پدری که سه فرزند خود را در جنگ تحمیلی از دست داده و دو فرزند دیگرش از جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستند حتی یک عکس از ایشان را در این صفحه نگذاشته و در هیچ یک از مراسمات او حضور پیدا نکردن آیا این است حق پدری را که حضرت امام ره فرمودند چشم چراغ این کشور هستند ؟

  2. محمد صادقی:

    ینجانب فرزند ارشد ابو شهیدان حاج محمد حسین صادقی هستم به ایشان بفرمایید ایشان به لقاالله پیوستند لطفا به فکر بازماندگان ایشان باشید از جمله بنده حقیر که بعد از ۱۵ سال بصورت قراردای در وزارت ارشاد تعدیل نیرو شامل حال بنده شده است باداشتن سابقه ایثارگری و جانبازی قبلا از مساعدت شما کمال تشکر را دارم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.