پیام رییس سازمان سینمایی به جشنواره فیلم‌های صنعتی

پیام رییس سازمان سینمایی به جشنواره فیلم‌های صنعتی

جام جم آنلاین: رییس سازمان امور سینمایی کشور به دومین دوره جشنواره فیلم‌های صنعتی که از شنبه ۲۳ اردیبهشت رسما آغاز می‌شود، پیام داد.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم‌های صنعتی، جواد شمقدری رییس سازمان امور سینمایی کشور به دومین دوره جشنواره فیلم صنعتی که از شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه رسما آغاز می‌شود، پیام داد.

در متن این پیام آمده است: تقارن دومین دوره جشنواره فیلم‌های مستند صنعتی با نام‌گذاری سال ۹۱ به‌نام سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» مسئولیت خطیر این جشنواره را گوشزد می‌نماید.

شمقدری در این پیام آورده است: سینما به مثابه کلید پیشرفت، می‌تواند در معرفی تولیدات ملی و مجموعه اقدامات و فعالیت‌های علمی و صنعتی صنعتگران کشور نقش اساسی ایفا نماید. و مستندساز سینمای ایران با نگاه حرفه‌ای و با زبان سینما به شایستگی قدرت ارائه هر چه بیشتر این توانمندی‌ها را داشته و می‌تواند در مسیر رشد صنعت کشور به سمت استقلال و خودکفایی تشویق نماید. لیکن ایجاد فضای مناسب برای بهره‌گیری از ظرفیت سرشار توسط مدیران ارشد سازمان‌ها، واحدها و بنگاه‌های اقتصادی صنعتی، بازرگانی و تجاری، انتظار به حقی است که امید آن دارم در دومین دوره برگزاری جشنواره با همت برگزار کنندگان و حامیان آن و به‌ مناسبت نامگذاری امسال در اوج خود قرار گیرد، چرا که ارائه کارآمد دستگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی از طریق رسانه پرنفوذ سینما، به شایستگی تمام فراهم شده است.

بی‌تردید سینماگران و مستندسازان پیشکسوت و نسل جوان کشور با شناخت عمیق به وظایف اساسی خود در این برهه از زمان، با حضور در جشنواره و ارائه آثار فاخر، اعتماد و اطمینان لازم را به دست‌اندرکاران ارشد این حوزه عرضه نمایند.

در انتهای این پیام آمده است: رجاء واثق دارم با تعامل و پیش‌برنده دو مجموعه عظیم و توانمند «سینماگران مستندساز» و «مدیران و کارشناسان ارشد حوزه صنعت»، حامیان معنوی و مادی جشنواره فیلم‌های صنعتی به اهداف متعالی، به موفقیت‌های روزافزون خواهد شد.

با ابراز مسرت و حمایت همه جانبه از این اقدام ارزشمند و نوبنیاد موفقیت همگان را از خداوند منان خواستارم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.