پیام سردار نقدی در پی وقوع زلزله در شمال‌غرب کشور

دوشنبه ۲۳ مرداد – ۰۶:۰۴:۵۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – رییس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت جمعی از هموطنان در زلزله شمال‌غرب کشور را تسلیت گفت و از حضور بسیجیان آذربایجان در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان تقدیر کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، پیام تسلیت سردار محمدرضا نقدی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت جمعی از مردم عزیز و شریف استان آذربایجان شرقی بویژه کودکان معصوم و مادران مظلوم آن دیار در حادثه زلزله، قلبهای پاک ایرانیان را متاثر و عزادار این مصیبت کرد.
همزمانی هجرت جمعی از برادران و خواهران ولایت‌مدار آن خطه شرف و غیرت به دیار ابدی با ماه مبارک رمضان بویژه لیلهالقدر، بارقه رحمت مغفرت الهی را برای آنان پرفروغ می‌کند تا ان‌شاءالله با سرور و مولایشان امیرالمومنین علیه‌السلام محشور گردند.
اینجانب ضمن تسلیت و تعزیت به خانوادهای معزّی، از خداوند سبحان صبر و اجر برای بازماندگان و شفای عاجل برای کلیه مجروحین مسالت می‌نمایم.
همچنین همت و زحمت بسیجیان عزیز را که در لحظات اولیه با اعزام به مناطق زلزله‌زده به یاری حادثه‌دیدگان شتافتند، قدر نهاده و اقشار متخصص پزشکان و مهندسان بسیجی و فرماندهان محترم استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل را به امداد برنامه‌ریزی‌شده و سریع در کلیه مناطق حادثه‌دیده تحت مدیرت فرمانده محترم سپاه عاشورا ـ استان آذربایجان شرقی‌ ـ فرا می‌خوانم.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۱۳۱۸۰۴۵۶۲۱۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.