پیام فرمانده نیروی دریایی به مناسبت سالروز نیروی هوایی ارتش

۱۸ام بهمن ،

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پیامی به مناسبت ۱۹بهمن ماه سالروز نیروی هوایی ارتش، تأکید کرد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در جریان جنگ تحمیلی، رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان داد که به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا برای جهانیان بهت‌آور بود.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، “امیر دریادار حبیب‌الله سیاری” فرمانده نیروی دریایی ارتش به مناسبت ۱۹بهمن ماه سالروز نیروی هوایی ارتش، پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

کاری که شما عزیزان در روز ۱۹ بهمن انجام دادید از حیث معنویت بزرگترین کارها و  با ارزش‌های دنیایی هم بزرگترین ارزش‌ها بود… خداوند این افتخار را برای شما حفظ کند و شمارا در هر دو  جهان سعادتمند فرماید.

امام خمینی(ره)

وقتى خاطره‌ى نوزدهم بهمن را مرور میکنیم، یک درسى از این اتفاق فرا میگیریم؛ آن درس، درس اقدام، ابتکار، ایستادگى، کار بهنگام و تأثیر آن در حرکت جامعه و کشور است … اتفاق‌ى نوزده بهمن یک خطشکنىِ بزرگ بود، یک کار عظیم بود.

امام خامنه‌ای(مدظله العالی)  ۱۹/۱۱/۹۰
                                      
همرزمان عزیز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

عظمت رویداد با شکوه ۱۹ بهمن ۱۳۵۷در اذهان نسل‌های آتی این کشور همیشه به عنوان یک حماسه‌ی جاویدان، متجلی و منوّر خواهد ماند و  نشان سرافرازی همه ارتشیان است و بنا به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا ” این اقدام اثر خودش را بخشید. یک اقدام بجا و بهنگام کارى کرد که احساسات خفته و بدون تظاهر، آن کار را نمیتوانست انجام بدهد.”   

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در جریان جنگ تحمیلی، رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان داد که به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا برای جهانیان بهت‌آور بود. دهه فرخنده فجر و سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بار دیگر مجالی است که یاد همه رزمندگان و رزم شجاعانه تیزپروازان و قهرمانان نیروی هوایی  را گرامی  بداریم.

اینجانب از سوی خود و همه همرزمانم در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامی داشت نوزده بهمن ماه، روز نیروی هوایی قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران، توفیقات روز افزون تمامی کارکنان غیور و  ولایت مدار این نیروی الهی را در راه اهداف آرمانی انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند متعال و تحت شعاع پربرکت حضرت ولی عصر(عج) و رهبری‌های فرماندهی معظم کل قوا مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار دکتر حبیب‌الله سیاری

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.