پیام مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت روز جانباز

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو طی پیامی فرا رسیدن چهارم شعبان ولادت حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

خبر اقتصادی:در این پیام آمده است: تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی، سرشار از روزها و رویدادهایی است که در متن آن، قهرمانان و اسطوره هایی به نقش آفرینی پرداخته و علاوه بر اعتلای این سرزمین، نام خویش را نیز بر تارک افتخارات این مرز و بوم حک کرده اند.

در میان این ماندگاران گروهی شامل حال «آل عمران» پروردگار در آیه ۱۷۲ شده اند، که می فرماید: «الّذین استجابوا للَّه و الرّسول من بعد ما اصابهم القرح للّذین احسنوا منهم و اتّقوا اجر عظیم».

آنان که «دست» دادند تا با دشمن دست ندهند و پا دادند تا جوانان وطن، امروز روی پای خود بایستند. جانبازان سرافراز و فداکار میهن که با تاسی از علمدار کربلا، وفا و ایثار را معنایی تازه بخشیدند. مردان و زنانی که حضور و بودنشان در جامعه امروزی، سعادت هم‌زیستی با شهیدان را برای ما فراهم آورده است.

اگر امروز ایران اسلامی سربلندتر از همیشه و با تکیه بر تدبیر، امیدوارانه به سوی آینده ای روشن گام برمی دارد، حقانیت و صلابت شهدا را بدرقه کننده خود می داند و می‌بیند، شهدایی که به تعبیر بزرگ جانباز و رهبر معظم انقلاب اسلامی «کسانى می باشند که از دیگران شجاعت و دلیرى بیش‌ترى نشان دادند،سینه را سپر کردند، از خطر نهراسیدند و به شهادت رسیدند، بعضى به بهشت الهى پر کشیدند، بعضى هم جانباز شدند؛ در واقع این‌ها شهید زنده‌اند.»

گواه دیگری بر این تعبیر این بخش از بیانات معظم له است که  فرموده اند «اگر امروز بانگ مسلمانى از چهار گوشه‌ى عالم به گوش مى‌رسد و اگر ملت‌هاى مسلمان به هویت اسلامى خود بازگشته و سنگینى بار سلطه مستکبران را احساس مى‌کنند و اگر جهاد اسلامى پس از سال‌ها فراموشى، دوباره به جایگاه ارزشى رفیع خود بازگشته، همه و همه به برکت استقرار جمهورى اسلامى و استمرار انقلاب اسلامى است که خود، مرهون شهادت و گذشت این عزیزان و خانواده‌هایشان و نیز جانبازان عزیز و ارجمند است.»

اینجانب بر خود می‌بالم که در سال‌های متمادی حضور در جبهه صنعت و تولید کشور، افتخار همراهی و همکاری با تعداد زیادی از قهرمانان و شهدای زنده سرزمین پرگهر ایران را داشته‌ام و این دستاورد ارزشمند همواره یاری­گر من در تحقق هدفی والا، همچون خدمت‌گذاری به ایران عزیز بوده است. از این رو وظیفه خود می‌دانم زادروز ولادت با سعادت جانباز وفادار کربلای معلا، ابوالفضل علمدار روز جانباز را به این عزیزان و البته خانواده‌های محترمشان تبریک گفته، سلامتی و طول عمر این عزیزان را از خداوند متعال آرزو کنم.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حاج مراد:

    تااخر پیام رفتیم به این خیال که مدیر عامل دلش به حال جانبازان سوخته به مناسبت روز جانبازباتخفیف ویزه خودرو به ایثارگران تحویل دهد !نه نیازی به این کارها نیست فقط جواب درخواست یا تلفن مارا بدهد همین بس …..

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.