پیروزی تلخ ایران برابر یمن

۲۵م آذر ،

تیم ملی ایران در سومین مسابقه‌اش در بازی‌های غرب آسیا در ورزشگاه سلام کویت از ساعت ۱۷:۵۵ به مصاف تیم یمن رفت که ۲ بر یک به پیروزی رسید. اما این پیروزی هیچ فایده‌ای برای تیم ملی ایران نداشت و سبب شد پر افتخارترین تیم غرب آسیا وداعی زودهنگام با این مسابقات داشته باشد.

امید نظری در دقیقه ۴۱ و یعقوب کریمی در دقیقه ۵۲ برای ایران گلزنی کردند.

یمن در دقیقه ۴۵+۲ گل تساوی را به ثمر رساند.

وحید اسماعیل‌بیگی، امید ابراهیمی و قاسم دهنوی از ایران کارت زرد گرفتند.

تیم ملی ایران برای صعود به مرحله نیمه نهایی باید یمن را با اختلاف ۲ گل شکست می‌داد و عربستان و بحرین در دیداری که همزمان با این مسابقه آغاز شده بود به نتیجه مساوی می‌رسیدند تا ایران به عنوان صدرنشین صعود کند که این اتفاق رخ نداد و بحرین یک بر صفر برابر عربستان به پیروزی رسید تا به عنوان صدرنشین به نیمه نهایی صعود کند و عربستان و ایران از صعود باز بماند.

در جام جهانی ۲۰۰۲ هم بحرین با شکست ایران مانع از صعود ایران به جام جهانی شد و این بار بحرین عاملی شد تا ما حتی به جمع ۴ تیم برتر غرب آسیا هم نرسیم. البته در این گروه پس از بحرین در رده دوم قرار گرفتیم و عربستان سوم شد.

تاکنون صعود کویت، عمان و بحرین به نیمه‌نهایی قطعی شده است. از گروه سوم بازی‌ها نیز عراق و سوریه شانس صعود دارند.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران که در دو بازی قبلی روی نیمکت ایران حضور نداشت در این بازی خودش بر روی نیمکت مربیگری نشست.

ایران در دو دیدار اول خود برابر عربستان و بحرین نیز به تساوی بدون گل رسیده بود. یمن نیز بدون امتیاز در انتهای جدول قرار گرفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.