پیروزی دبیری و حفاری برابر حریفان

سه بازی از هفته ششم لیگ برتر فوتسال امروز(پنج شنبه) در سه شهر تبریز، قم و اهواز برگزار شد و تیم های دبیری تبریز، صبای قم و حفاری اهواز برابر حریفانشان به برتری رسیدند.

به گزارش ایسنا ،در یکی از مهم ترین دیدار های این هفته، صبای قم میزبان گیتی پسند اصفهان بود و صبا در حالی که امیر شمسایی سرمربی اش را روی نیمکت نداشت با نتیجه سه بر سه به تساوی رسید و با ۱۳ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت. این بازی با حواشی بسیاری همراه بود و پس از اخراج محمد کشاورز تنش در جایگاه تماشاگران تشدید شد. پس از اینکه صبا در ثانیه آخر گل را دریافت کرد، طرفداردان قمی اشیائی را به زمین پرتاب کردند.

امروز همچنین دبیری تبریز میزبان لبنیات ارژن شیراز بود و موفق شد با نتیجه قاطع پنج بر یک به پیروزی برسد. دبیری که فصل قبل بدترین عملکرد را در بین تیم ها داشت، امسال با سرمایه گذاری برادران دبیری متحول شده و پس از جذب مصطفی نظری، جواد اصغری مقدم و فرهاد فخیم، تیم پر مهره تری را روانه مسابقات کرده است. دبیری همچنین پس از کسب این پیروزی دوازده امتیازی شد و به رده سوم جدول رسید.

تیم حفاری اهواز هم که در خانه اش به مصاف فرش آرای مشهد رفته بود با نتیجه سه بر صفر حریفش را شکست داد تا باخت هفته قبلش را جبران کرده و با ۱۳ در رده دوم جدول بایستد.

نتایج کامل دیدار های امروز به شرح زیر است:

دبیری تبریز ۵ – لبنیات ارژن شیراز ۲

صبای قم ۳– گیتی پسند اصفهان ۳

شرکت ملی حفاری ایران ۳– فرش آرای مشهد صفر

همچنین برنامه ادامه بازی های هفته ششم لیگ برتر به ترتیب زیر است:

جمعه ۲۴ شهریور – ساعت ۱۷

گاز خوزستان – راه ساری

هلال احمر تبریز – شهرداری تبریز

میثاق تهران – شهرداری ساوه


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.