پیروزی دشوار بارسا برابر اوساسونا

 اوساسونا در اغلب دقایق دیدار تیم برتر میدان بود و در دقیقه ۱۷ هم به گل رسید. بازی در نیمه دوم به جنجال کشیده شد و تیتو ویلانووا در دقیقه ۷۳ اخراج شد. مسی دو گل زد و بارسلونا مقابل اوساسونا که نمایشی عالی داشت پیروز شد.

ویلانووا در این بازی به چابی و داوید ویا استراحت داده بود و کریستین تی‌یو و الکسیس سانچس در کنار لیونل مسی در خط حمله بودند. در آن سو هم خبری از مسعود شجاعی روی نیمکت نبود.

بارسلونا در آفتاب سوزان پامپلونا نمی‌توانست نمایش همیشگی را داشته باشد. آنها البته یک بار در دقایق ابتدایی با ضربه تی‌یو خطرساز شدند که آندرس فرناندس توپ را دفع کرد و توپ به تیر دروازه خورد، اما در کل نمایش بارسا شبیه به بازی فصل پیشش مقابل اوساسونا بود.

زمانی که به نظر می‌رسید بارسلونا دارد سوار بر بازی می‌شود، اوساسونا به گل رسید. رولاند لاماه سانتری خطرناک از سمت چپ انجام داد که یوزه‌با یورنته پشت سر یوردی آلبا توپ را با بغل پا به گل تبدیل کرد.

بارسا به حمله ادامه داد و در دقایق پایانی نیمه اول ضربه ایستگاهی سریع سسک فابرگاس به مسی رسید و ضربه او را فرناندس دفع کرد. اینیستا سپس توپ را زد که فرناندس ضربه او را هم گرفت.

نینیو در نیمه دوم روی اشتباه بد سرخیو بوسکتس پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه او هم از زاویه بسته به تیر خورد.

ویلانووا در دقیقه ۷۳ به دلیل اعتراض به کمک‌داور اخراج شد. اما اندکی بعد بازی جنجالی شد. فرناندس، داور مسابقه ناخودآگاه سد راه پاچی پونیال شد، توپ به بارسا رسید، آنها به زمین اوساسونا رفتند و سانچس توانست توپ را به مسی برساند و او هم از فاصله‌ای نزدیک گل‌زنی کرد. بازیکنان اوساسونا به داور معترض بودند و می‌گفتند گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده و پونیال به دلیل اعتراض شدید اخراج شد.

مسی در دقیقه ۸۰ گل برتری را زد. آلبا سانتری زمینی انجام داد و مسی با بغل پا دروازه فرناندس را گشود.

بارسا به این ترتیب سه امتیاز حساس را از دیدار در خانه تیمی گرفت که معمولا مقابلش به مشکل برمی‌خورد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.