پیروزی یاران رونالدو بریاران زیدان در بازی خیریه

۳۰م آذر ،

در بازی خیریه‌ای که شب قبل در برزیل میان یاران رونالدو و یاران زیدان برگزار شد ، یاران رونالدو توانستند با پیروزی سه بر دو برابر یاران زیدان انتقام شکست سه بر صفر در فینال جام جهانی ۹۸ را بگیرد.

به گزارش ایسنا،در این دیدار که با قضاوت پیرلوئیجی کولینا ، داور مشهور بازنشسته ایتالیایی برگزار شد، ابتدا نیمار پدیده فوتبال برزیل موفق شد یاران رونالدو را پیش اندازد، اما در ادامه فالکائو ، فوتسالیست مشهور برزیلی کار را به تساوی کشاند. در ادامه کاکا فریرا یک بار دیگر تیم رونالدو را پیش انداخت. سپس زین الدین زیدان یک بار دیگر بازی را به تساوی کشاند، اما در دقایق پایانی مسابقه لئوناردو دامیائو گل سوم و پیروزی بخش یاران رونالدو را به ثمر رساند.

در تیم رونالدو بازیکنانی نظیر زیکو ، مارکوس کوفو، روبرتو کارلوس، روماریو ، نیمار، ببه‌تو، دنیلسون، زینهو، جونینهو، ویلیام، روکه جونیور حضور داشتند که هدایت آن را کارلوس آلبرتو پریرا ، سرمربی سابق برزیل جام جهانی ۲۰۰۶ برعهده داشت.

در تیم زیدان نیز که هدایت آن را لوئیس فیلیپه اسکولاری بر عهده داشت بازیکنانی نظیر بیتور وایا، فرناندو هیرو، میشل ساگادو، فرناندو کوتو، کارلوس رامارا، ایده هوشی ناکاتا، دل کو، فالکائو، هالک و کریستین کارمبو و خوآن رومن ریکلمه حضور داشتند.

قرار است عواید حاصل از این دیدار به کودکان بی‌بضاعت برزیلی و آفریقایی اهدا شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.