پیشنهاد بی‌ شرمانه ‌اپل به سامسونگ

پیشرفت تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها از زمانی شروع شد که اپل محصولی جدید و نوین را در این دو زمینه وارد بازار کرد.

 

samsung.apple

 

 

به گزارش”یک پارس” به نقل از هفت صبح, در این میان رقیب اصلی اپل در بازار تلفن‌های هوشمند بی‌شک شرکت کره‌ای سامسونگ است که توانست با معرفی سری گلکسی بخش عمده‌ای از بازار را به خود اختصاص دهد. با این حال پیشرفت‌های اینچنینی بهایی نیز دارند و آن چیزی جز ایجاد درگیری ما‌بین شرکت‌های حاضر نیست.

 

شکایت‌های متعدد از سوی هر دو تولید‌کننده تلفن‌های هوشمند در‌نهایت آنها را به سلسله دادگاه‌هایی رسانده که اکنون در اوج خود به سر می‌برد. این در حالیست که به تازگی اپل مدارکی را منتشر کرده که نشان از این دارد این کمپانی بعد از عرضه گلکسی اس و وجود شباهت بسیار با آی‌فون سعی بر این داشته تا با سامسونگ به توافق برسد.

 

طبق این قرارداد که از سوی اپل ارائه شده شرایط به شکلی رقم می‌خورد که سامسونگ با قبول آن باید به ازای هر تلفن همراه هوشمند ۳۰ دلار و برای هر تبلت ۴۰ دلار به اپل بپردازد. از سویی اپل این گزینه را نیز قرار داده بود که در صورت قبول قراردادی دو طرفه برای استفاده از پتنت‌های سامسونگ تخفیفی ۲۰ درصدی در شرایط حاضر به وجود آورد. طبق ادعای اپل در سال ۲۰۱۰ سامسونگ چیزی نزدیک به ۲۵۰ میلیون دلار باید به این شرکت آمریکایی پرداخت می‌کرد.

 

 این در حالی است که اگر اکنون اپل در دادگاه فعلی برنده شود، سامسونگ باید  خسارتی بالغ بر ۲/۵ میلیارد دلار را به اپل پرداخت کند. باید دید که در روز‌های آینده شرایط دادگاه چگونه رقم می‌خورد.

تکنولوژی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.