پیشنهاد ۷ میلیون یورویی یووه برای یورنته

۸ م دیماه ،

 به نقل از سایت گل، بیانکونری سخت به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم جدید است و این ملی پوش اسپانیایی یکی از گزینه های اصلی آنها محسوب می شود. آنها پیش از این پیشنهادی ۴ میلیون یورویی به باشگاه باسکی برای خرید یورنته ارائه داده بودند که رد شده بود.

اگرچه قرارداد این بازیکن با بیلبائو در پایان فصل جاری به اتمام می رسد اما جوزپه ماروتا قصد دارد هرچه زودتر او را به تیمش اضافه کند و امیدوار است تا با ارائه یک پیشنهاد ۷ میلیون بتواند این انتقام را عملی کند.

ماروتا مطمئن است که این پیشنهاد می تواند مدیران بیلبائو را به انجام این انتقال راضی کند و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، در نهایت این بازیکن در پایان فصل با انتقالی آزاد راهی تورین خواهد شد.

در چند ماه اسامی مهاجمان زیادی در اطراف باشگاه یوونتوس به گوش رسید. آنها مدتی پیش برای خرید لواندوفسکی از دورتموند دست به کار شدند و همچنین شایعاتی در مورد پیوستن دروگبا به این باشگاه انتشار یافت.

آنها همچنین شرایط بازگرداندن مانولو گابیدیانی که به طور رضی برای بولونیا بازی می کند را بررسی می کنند؛ هرچند کونته معتقد است این بازیکن جوان همچنان باید در تیمی کوچکتر کسب تجربه کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.