پیش بازی بوروسیا دورتموند – هانوفر

۲۸م آذر ،

 ***ترکیب احتمالی

 *بوروسیا دورتموند

 Weidenfeller

Piszczek, Subotic, Hummels, Schmelzer

 Gundogan, Leitner

Kuba, Gotze, Reus

Lewandowski

 *هانوفر

 Zieler

Cherundolo, Eggimann, Haggui, Rausch

Pinto, Schulz

Ya Konan, Schlaudraff, Huszti

Diouf

به گزارش گل، با توجه به اینکه در حال حاضر سرنوشت قهرمانی در این فصل بوندس لیگای آلمان کاملا در دستان بایرن مونیخ قرار دارد،  ظاهرا یورگن کلوپ سرمربی دورتموند توجه بیشتری به این جام (دی اف بی پوکال) خواهد داشت.بنابراین به نظر می رسد چهارشنبه شب با تیمی کامل و تمام قوا به میزبانی هانوفر بروند.

در آستانه آخرین بازی حذفی سال جاری خبرهای خوشی برای بوروسیا دورتموند به گوش می رسد,سباستین کهل ممکن است بتواند پس از سپری کردن مصدومیتش در این رقابت ها بازی کند ؛ با این اوصاف هنوز مشخص نیست که آیا این بازیکن از ابتدا برابر هانوفر به میدان خواهد رفت یا نه.

یکی دیگر از بازیکنانی که انتظار می رود به ترکیب بازگردد مارسل اشملزر است,بازیکنی که در پیروزی اخیر تیمش برابر هوفنهایم به دلیل بیماری (عفونت) غایب بود اما در حال حاضر بدون هیچ مشکلی به تمرینات کامل تیمی بازگشته و در این بازی حضور خواهد داشت.

با تمام این اوصاف اسون بندر همچنان مصدوم و نمی تواند تیمش را همراهی کند.

در سوی دیگر هانوفر مجبور است بدون سه بازیکن کلیدی خود به میهمانی بوروسیا دورتموند در سیگنال ایدونا پارک برود.لئون اندرسون با توجه به پارگی رباط صلیبی تقریبا تمام فصل را از دست خواهد داد.فیلیپه مدافع برزیلی هانوفر به دلیل آسیب دیدگی مفصل رانش در حال حاضر در دسترس نیست و لارس استیندی هافبک نفوذی هانوفر به تازگی بر روی مچ پای خود عمل جراحی انجام داده و به احتمال فراوان شاید دیدیه یا کونان جای خالی او را در سمت راست خط میانی پر کند.

 ***آیا می دانستید؟

 •بوروسیا دورتموند قهرمان فصل قبل جام حذفی آلمان (دی اف بی پوکال ) در تاریخ رقابت های خود سه بار موفق به کسب این جام شده و بایرن مونیخ با کسب ۱۵ عنوان قهرمانی در این رقابت ها پرافتخارترین تیم در دی اف بی پوکال می باشد 

 •شیرهای زرد وستفالن در حال حاضر در با ۱۲ امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ در جایگاه سوم جدول رده بندی بوندس لیگا قرار گرفته اند. 

 •متز هوملز ,مارسل اشملزر,ماریو گوتزه و جولیان اسشیبر همگی در پیروزی ۴-۱ از مرحله قبل این رقابت ها برابر آلن (تیم دسته دومی بوندس لیگا ) موفق به گلزنی شده اند.

 •هانوفر با کسب ۲۳ امتیاز از ۱۷ بازی در حال حاضر در جایگاه یازدهم جدول رده بندی بوندس لیگا قرار گرفته. 

•دای روتن (هانوفر)  با تکیه به ضربات پنالتی در بازی اخیرش در دی اف بی پوکال موفق شدند تا راهی دور بعد این رقابت ها شوند.آنها در بازی اخیر برابر دینامو درسدن در ورزشگاه خانگی خود آ.دبلیو دی آرنا در ضربات پنالتی پایان بازی به این مرحله رسیدند.

 •مامه بیرام دیوف مهاجم سابق منچستر یونایتد,با ۶ گل زده بهترین گلزن هانوفر در این فصل است. 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.