پینگ پنگ ایران دیگر ابتدایی نیست!

اضافه کرد: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی تنیس روی میز که از ۲۱ تیر در چمن برگزار می شود هم اکنون با ۴ بازیکن مجاری در حال تمرین هستیم و فکر می کنم به آمادگی کامل رسیده ایم.

وی تصریح کرد: مدت یک سال است که به طور مداوم زیر نظر مهناز رجبیان مربی تیم ملی جوانان به انجام تمرین تکنیکی و تاکتیکی می پردازیم حتی رقابت ها اپن جوانان و نوجوانان لهستان نیز که شرکت کردیم به نوعی بازی تدارکاتی برای این پیکارهای آسیایی محسوب می شد.

محمدپور درباره تمرین مشترک با تیم مجارستان ابراز کرد: این اولین فرصتی است که برای تیم جوانانبه وجود آمده تا بازی با مجارستانی ها را تجربه کنند آنها ۴ نوع مختلف توپ می زنند و ما با بازی با هر کدام از آنها با شرایط مختلف بازی و سبک های مختلف آشنا می شویم و تجربه های ارزشمندی کسب می کنیم من از این بابت از فدراسیون تنیس روی میز و همچنین فاطمه پوستین دوز به عنوان نائب رئیس سپاسگذاری می کنم که به بانوان بها می دهد.

وی درباره فشار تمرینات بیان کرد: واقعاً فشار تمرینات در اردو بسیار بالاست اما این فشار لذت بخش است زیرا باعث تقویت نوع بازی ما می شود.

نفر اول دختران ایران در رنکینگ جوانان جهانی درباره مسابقات چین توضیح داد: مسابقات آسیایی نسبت به جهانی سطح بالاتری دارند زیرا قدرتهای برتر پینگ پنگ در کشورهای آسیایی قرار دارند بعد از قرعه کشی در جدول بازیکنان حداقل ۲ تیم آسیایی قوی قرار خواهد داشت و این کار را سخت می کند.

وی افزود: بانوان ایران تاکنون نتوانسته اند جزو ۸ تیم برتر آسیا قرار بگیرند و بهترین مقام ایران مقام نهمی است.

من امیدوارم بتوانیم از مرحله گروهی عبور کنیم و مرحله یک هشتم برسیم که در این صورت کار برزگی انجام داده ایم.

سولماز محمدپور ابراز امیدواری کرد و گفت: با تمام زحماتی که برای این مسابقات کشیده ایم امیدوارم بتوانیم در رقابت های هم آنچه را که از تکنیک و تاکتیک پیاده کرده ایم اجرا کنیم.

سولماز رحمن محمد پور در انتها به بازی های لیگ امسال بانوان اشاره کرد و گفت: در لیگ امسال عضو باشگاه مس کرمان بودم که ندا شهسواری و محجوبه عمرانی را در اختیار داشت و موفق شدیم در سکوی قهرمانی بایستیم مسابقات لیگ خوب بود اما با رقم قراردادها مشکل داشتیم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.