پیوند کتاب و رادیو در نمایشگاه کتاب

شنبه ۱۶ اردیبهشت – ۰۵:۰۶:۱۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیر گروه فرهنگ رادیو جوان خبر داد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- برپایی غرفه کتاب‌های رادیویی و تریبون آزاد ویژه جوانان از جمله برنامه‌های گروه فرهنگ رادیو جوان در نمایشگاه کتاب است.
به گزارش خبرگزاری آریا، مدیر گروه فرهنگ و جوان رادیو جوان در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی ایصدا گفت: در نمایشگاه امسال ، برنامه‌های روتین همچون “جوانی دربست”، “کافه رادیو”، “کلاس جوونی” و “چهل تکه” بخش‌هایی در ارتباط با کتاب خواهند داشت.
وی افزود : برنامه‌های دیگری چون “الفبای جوونی”، “باشگاه تعطیلات”، “روی موج ما بمون”، “کوچه هشتم” نیز در این ایام پخش می‌شوند و اخبار نمایشگاه را انعکاس خواهند داد.
یدالله گودرزی با بیان تفاوت برنامه‌های رادیو جوان در نمایشگاه کتاب نسبت به سال‌های قبل افزود: ما در سال‌های قبل یک برنامه داشتیم، ولی امسال با بهره بردن از تجربیات سال‌های قبل چند برنامه داشته و با بهترین امکان حضور خواهیم داشت. در مجموع امسال گسترده‌تر از سال‌های قبل فعالیت می‌کنیم.
وی یکی از فعال‌ترین بخش‌های رادیو جوان را در ایام نمایشگاه، باشگاه رادیو جوان برشمرد و عنوان کرد: این باشگاه برنامه‌های متنوعی خواهد داشت و از جوانان علاقمند به گویندگی، نویسندگی و بازیگری ثبت‌نام می‌کند. همچنین چند برنامه چالشی هم خواهیم داشت که شامل تریبون آزاد است و جوانان می‌توانند آزادانه حرف‌هایشان را بزنند.
وی اشاره کرد: امسال غرفه کتاب‌های رادیویی هم خواهیم داشت. با این بخش قصد داریم بین کتاب و رادیو پیوند برقرار کنیم.
مدیر گروه فرهنگ و جوان رادیو جوان درباره برنامه‌های مشاعره این گروه نیز گفت: برنامه “قرار شاعرانه” در ایام نمایشگاه پخش می‌شود. این برنامه در طول سال به صورت هفتگی پخش می‌شود و فضای آن مشاعره است.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۵۱۷۰۶۱۷۴۰۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.