پیکر مدیر دفتر امنیت ملی سوریه تشییع شد

مراسم تشییع جنازه مدیر دفتر امنیت ملی سوریه که در انفجار اخیر در مقر امنیت ملی در دمشق کشته شد، برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلویزیونی المنار ، مراسم تشییع جنازه هشام اختیار در حالی برگزار شد که مقامات سوریه و ارتش این کشور بر انسجام نظام و ارتش در برابر حملات نظامی و تبلیغاتی برای شکستن اراده مردم سوریه تاکید کردند.  
رهبران سوریه همزمان با برگزاری این مراسم بر انسجام خود وتلاش برای ریشه کن کردن افراد و گروه های مسلح و برقراری امنیت در مناطق مختلف سوریه تاکید کردند و افزودند عملیات نظامی در دمشق و ریف آن به خوبی پیش می رود و پاکسازی مناطق جنوبی دمشق از افراد مسلح و مواد منفجره موجود در آنجا در مراحل پایانی قرار دارد.  
عمران الزعبی وزیر اطلاع رسانی سوریه گفت: همه آنچه درباره سقوط نظام و دمشق و … گفته شده است و گفته می شود کذب محض است، سوریه و نظام این کشور همچنان به قوت خود باقی هستند و آینده نزدیک این را ثابت می کند.  
محمد سعید بخیتان معاون دبیرکل حزب بعث عربی سوسیالیستی با اشاره به قدرت و پایداری سوریه و ارتش و مردم این کشور گفت همه آنچه در رسانه ها گفته می شود عاری از صحت است. ارتش ما قوی و ملت ما منسجم و متحد است.  
در ادامه گزارش آمده است: خانواده های شهدای سوری نیز بر ادامه پایداری و حمایت خود از بشار اسد رئیس جمهور سوریه تاکید کردند.  
عمار اختیار فرزند شهید هشام اختیار گفت: به توطئه گران می گویم که نمی توانند مردم سوریه را شکست دهند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.