پگاه: دوست دارم سوپراستار باشم

یکشنبه ۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

هنرآنلاین عدم موفقیت ستاره‌ها در گیشه را بررسی می‌کند

حمید رضا پگاه می‌گوید دوست دارد سوپر استار باشد اما شرایط فعلی سینما، مجالی برای این کار iبه او نمی‌دهد.

حمید رضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگو با هنر آنلاین در باره علل عدم تاثیر حضور سوپر استارها از استقبال مخاطبان از فیلم های سینمایی گفت : مهم ترین سبب بروز چنین رویکردی مشخص نبودن تعریف سوپر استار در سینمای ایران است. یک سوپر استار حاوی تعاریف و پارامتر هایی است که او را از یک بازیگر عادی متمایز می‌کند و سوپر استرهای ما چنین تعریفی ندارند.

بازیگر “شبانه” با تاکید بر ویژگی های مورد نیاز برای سوپر استارشدن یک بازیگر تاکید نمود: یک سوپر استار iبه صورت حرفه ای کارش بازیگری است و در مواقعی که در فیلمی‌بازی نمی‌کند باید iبه آمادگی جسمانی و آشنا شدن با متدهای تازهی بازیگری بپردازد. از همه مهم تر یک سوپر استارباید مدیر برنامه داشته باشد ، کسی که مراقبش باشد وکارهایش را هماهنگ کند، در قبول و یا رد پیشنهادات او را کمک کند.

این بازیگر درباره عدم موفقیت استارها در سینمای امروز گفت:طبیعی است در چنین شرایطی حضور بازیگرانی که نام سوپر استار دارند نمی‌تواند در فروش یک فیلم جنبه تاثیر گذاری داشته باشد . چند مورد محدود که نام یک بازیگر سبب جلب توجه مخاطب می‌شود iبه کلی یک بازیگر نمی‌تواند ضامن فروش فیلم ها در این شرایط آشفته سینما باشد. 

بازیگر “حیرانی” با اشاره iبه این مطلب در مورد نقش اثر گذار مدیر برنامه افزود: یک شخص iبه تنهایی چقدر می‌تواند iبه همه مسائل دور و اطرافش بپردازد و طبیعی است برای یک سوپر استار داشتن یک مدیر برنامه ضروری است.

بازیگر “یکی می‌خواد باهات حرف بزنه” در مورد این پرسش که چقدر خودش را سوپر استار می‌داند گفت: دوست دارم سوپر استار باشم اما شرایط در سینما دشوار شده و نه اکران درستی داریم و نه بودجه مناسبی برای تولید فیلمها وجود دارد و نه قرار داد خوب مالی برای بازیگر بسته می‌شود .سینمایی می‌تواند سوپر استار باشد که شرایط حرفه ای در آن وجود داشته باشد و فیلمها مجال اکران مناسب داشته باشند.
 

حمید رضا پگاه این روزها فیلم “یکی می‌خواد باهات حرفه بزنه” ساخته منوچهر هادی را اکران دارد و در این فیلم  در نقش یک دکتر دندان پزشک بازی می‌کند.
 

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.