پیام رئیس مجلس به همایش نکوداشت استاد حمید سبزواری

رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسب آغاز همایش نکوداشت استاد حمید سبزواری پیامی را صادر کرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت همایش نکوداشت استاد حمید سبزواری پیامی را به شرح ذیل صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

‌دیار پرافتخار سربداران،  شهرستان قهرمان سبزوار همواره عرصه عزت ومردانگی بوده ‌است و برگ زرینی از تاریخ  پرنشیب وفراز ایران و بی تردید فرازهای افتخار آمیز حماسه های مردمی آن بر اریکه  فرهنگ و حماسه آفرینی پرشورش، با حضور اندیشمندان، عارفان و فرهیختگان بزرگی که درآن تربیت یافته‌اند و برتارک سپهر اندیشه عارفانه ادب و عرفان ایران رخ تابنده و این جلوه گر شده است.

دراین میان شخصیت برجسته فرهنگی و تاریخی در این دیار کهن، استاد حمید سبزواری حماسه‌های جاوید انقلاب اسلامی را با قلم انقلابی و اندیشه عارفانه اش به زیور شعر آراسته و تقدیم مردم فهیم و انقلابی  داشته که  توانست خدمتی شایان به انقلاب عرضه دارد و روزنه جدید و ارزشمندی  را در عرصه ادب فارسی گشوده که جای بسی تحسین و مباهات دارد.

شعر و ادبیات انقلاب و دفاع مقدس ، مرهون تلاش و اندیشه هنرمندانه این شخصیت ممتاز ادبی  است و آثار فاخر این شاعر و پیشکسوت عرصه فرهنگ ، ادب و هنر جاودانه خواهد ماند.

اینجانب ضمن تجلیل از برگزاری نکو داشت این استاد ارجمند و احترام به شخصیت و خدمات فرهنگی و ادبی  ایشان و تقدیراز کلیه  دست اندرکاران  محترم اجرایی این نکو داشت ، امید آن دارم که این خطه  پر آوازه در آینده  تابناک  خود همچنان شاهد رویش اندیشه‌ها و اندیشمندان بزرگ در کشور باشد.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.