پیرمرد ۸۲ ساله تهرانی در آتش سوخت(+عکس)

یرمرد ۸۲ ساله ای در جریان آتش سوزی منزل مسکونی خود، جانش را از دست داد. در جریان این حادثه متاسفانه پیرمرد ۸۲ ساله ای به علت ناتوانی در حرکت در میان آتش گرفتار شده و بر روی تخت محل استراحت خود جانش را از دست داد.
ممتازنیوز : وقوع این آتش سوزی در ساعت ۱۲:۱۱ دقیقه ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۹۳ و ۲ را به طور همزمان به محل آتش سوزی در خیابان گرگان، خیابان یزدی اعزام کرد.

علی اصغر سعادتمندی افسرآماده منطقه یک آتش نشانی تهران گفت: آتش سوزی در طبقه اول یک ساختمان دو طبقه قدیمی به متراژ تقریبی ۶۰ مترمربع رخ داد که دود حاصل از آن باعث گرفتار شدن دو نفر از ساکنین طبقه دوم شد.

وی افزود: آتش نشانان با استفاده از دستگاه تنفسی، افراد گرفتار شده به نام های «محسن – ن» ۵۱ ساله و خانم «وفا – ح» را از طبقه دوم نجات داده و جهت مداوا و انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس دادند.

سعادت مندی با اشاره به این که آتش سوزی در لحظات اولیه توسط همسایگان تا حدودی خاموش شده بود، تصریح کرد: گروه دوم آتش نشانان همزمان با گروه نجات به سرعت به مقابله با آتش سوزی پرداخته و سرانجام آن را کاملا مهار و خاموش کردند.

وی افزود: در جریان این حادثه متاسفانه پیرمرد ۸۲ ساله ای به علت ناتوانی در حرکت در میان آتش گرفتار شده و بر روی تخت محل استراحت خود جانش را از دست داد.
افسر آماده منطقه یک آتش نشانی در مورد علت بروز آتش سوزی، اظهارداشت: در حال حاضر کارشناسان آتش نشانی تهران در حال علت یابی این حادثه هستند.

عکس

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۲ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۹ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , آتش, آتش سوزی, سوختن, مرگ, پیرمرد, پیرمرد ۸۲ ساله در آتش سوخت


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.