پیروزی استقلال و پتروشیمی در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

Sotakbar - ISNA (18 of 27).jpg

هفته سوم لیگ برتر بسکتبال با پیروزی استقلال زرین قشم بر نفت سپاهان تهران آغاز شد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته سوم لیگ برتر بسکتبال با دیدار نفت تهران و استقلال زرین قشم در سالن بسکتبال آزادی آغاز شد. در این مسابقه نفتی ها که در دو دیدار پیشی شکست خورده بودند iبهتر آغاز کردند و در کوارتر اول ۲۱ بر ۱۷ iبه پیروزی رسیدند. در کوارتر بازی پایاپای پیش رفت و استقلال نتیجه را نزدیک کرد و پیش افتاد. مهمان در کوارتر دوم با نتیجه ۲۲ بر ۱۶ iبه پیروزی رسید و نیمه اول را ۳۹ بر ۳۷ iبه سود خود iبه پایان برد.

نفت تهران در نیمه دوم بازی را برابر کرد و در ادامه با دو پرتاب سه امتیازی ایمان زندی از حریف پیش افتاد. برتری نفت ادامه دار نبود و دوباره استقلال قشم با استفاده از اشتباه های حریف بازی را برابر کرد. مسابقه در نیمه دوم ۵۴ بر ۵۴ ادامه داشت. کوارتر دوم پایاپای پیش می رفت و در نهایت با نتیجه برابر ۲۸ بر ۲۸ iبه پایان رسید تا استقلال در مجموع ۶۷ بر ۶۵ از میزبانش پیش باشد.

کوارتر پایانی هم نزدیک پیش رفت و دو تیم یکی پس از دیگری امتیاز کسب می کردند. بازی بسیار نزدیک بود. ۷۹ بر ۷۴ استقلال از میزبانش پیش افتاد اما تا ثانیه های پایانی بازی چیزی مشخص نبود تا اینکه در نهایت استقلال از اشتباه های میزبانش استفاده کرد و کوارتر پایانی را با نتیجه ۲۲ بر ۱۸ iبه سود خود iبه پایان برد تا ۸۹ بر ۸۳ برنده مسابقه شود و دومین بردش در لیگ را جشن بگیرد.

در دیگر مسابقه نیز دو تیم خوزستانی صنایع ماهشهر و پتروشیمی iبه مصاف یکدیگر رفتند که پتروشیمی یکی از مدعیان این فصل با نتیجه ۷۸ بر ۵۹ حریف خود را مغلوب کرد و سومین پیروزی را در لیگ را جشن گرفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.