پیروزی پرسپولیس در دیداری تدارکاتی

۳۱فروردین۱۳،

 به گزارش ممتازنیوز، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶:۵۵ امروز در ورزشگاه درفشی‌فر در دیداری تدارکاتی به مصاف پیکان رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسید. کریم انصاری‌فرد، افشین اسماعیل‌زاده و روح‌الله سیف‌اللهی برای پرسپولیس گلزنی کردند.

حاشیه‌های این بازی به نقل از تسنیم به شرح زیر است:

* قبل از آغاز بازی فیروز کریمی سرمربی پیکان وقتی با هواداران پرسپولیس روبرو می‌شد آنها خواستند کریمی برایشان لطیفه تعریف کند و آن را بنویسد. کریمی هم بعد از اینکه این کار را انجام داد خودکار هواداران را برای مزد لطیفه تعریف کردن برداشت.

* اسماعیل هلالی، یونس باهنر، پایان رافت، محمدرضا مهدوی از تماشاگران بازی می باشند. 

* وینگو بگوویچ، مهرداد پولادی، کریم باقری و مهدی مهدوی‌کیا بازی امروز را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* حدود ۲۰۰ هوادار بازی پرسپولیس و پیکان را از نزدیک تماشا می‌کنند. برای ورود آنها به ورزشگاه بلیت‌فروشی انجام شد.

* علی کریمی، حسین ماهینی، رضا حقیقی، سیدجلال حسینی و محسن بنگر در تمرین امروز به صورت اختصاصی کار کردند. کریمی از ساعت ۱۳:۳۰ در درفشی‌فر حضور داشت و به تمرین پرداخت. هافبک مصدوم پرسپولیس امروز کمی به حرکات سرعتی‌اش اضافه کرد.

* مهرداد پولادی که از ناحیه آشیل پا مصدوم شده لنگان لنگان به درفشی‌فر آمد.

* دکتر خانلری پزشک تیم ملی در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشت و آخرین وضعیت مصدومان این تیم را بررسی کرد.

* در ابتدای بازی کادر فنی دو تیم با هم به خوش و بش پرداختند. مهدی مهدوی‌کیا هنگام آغاز بازی در  رختکن حضور داشت و بعد از حضور در زمین با تک تک بازیکنان و نیمکت‌نشینان پیکان  خوش و بش کرد.

* بازیکنان پرسپولیس در دیدار امروز با پیراهن‌های فسفری و بازیکنان پیکان با پیراهن‌های سفید به میدان آمدند.

* برای پرسپولیس در این نیمه نیلسون، نورمحمدی، خانزاده، زلاتکو، فشنگچی، کلاه‌کج، نوری، پروویچ، قاضی و رضایی و نقی‌زاده در نیمه اول به میدان رفتند. 

* علی کریمی بعد از اینکه از رختکن خارج آمد کنار بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس نشست. نکته جالب شوخی‌های کریم باقری با کریمی بود. 

* قبل از آغاز بازی اسماعیل اردلان مربی دروازه‌بان‌های پیکان برخورد نامناسبی با ماموران حراست ورزشگاه درفشی‌فر داشت و در حالی که در داخل ورزشگاه جا نبود اصرار داشت اتومبیلش را به داخل بیاورد و البته در نهایت موفق شد.

* فیروز کریمی سرمربی پیکان در اواسط نیمه اول دو بازیکن را تعویض کرد. 

* هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان این تیم پرداختند. 

* نیمه اول بازی پرسپولیس و پیکان با نتیجه صفر – صفر پایان یافت.

*در ابتدای نیمه دوم نیلسون و کاروالیو دروازه‌بانان برزیلی ۲ تیم دقایقی با هم به صحبت پرداختند.

*برای پرسپولیس در نیمه دوم رضا محمدی، امیرحسین فشنگچی (مهرزاد معدنچی)، هادی نوروزی، محمدرضا خانزاده، رضا نورمحمدی (محسن بنگر)، کریم‌ انصاری‌فرد، محمد نوری (فرشاد احمدزاده)، غلامرضا رضایی (روح‌الله سیف‌اللهی)، میثم نقی‌زاده (روزبه چشمی)، عادل کلاه‌کج (افشین اسماعیل‌زاده) و ولاتکو به میدان رفتند.

*هواداران پرسپولیس در این نیمه با تشویق بنگر و گل‌محمدی از آنها شکست سپاهان را خواستار شدند. همچنین هواداران با شعار «فیروز خنده‌ بازار» سرمربی پیکان را تشویق کردند.

*«ابرام چرخی» از هواداران فوتبال که استقلالی هم است در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد و با کریمی به خوش‌و‌بش پرداخت. کریمی از وی خواست موبایلش را نشان بدهد و وقتی موبایل او را دید گفت من مثل تو گوشی به این گرانی ندارم که البته ابرام چرخی در جواب گفت نکونام این گوشی را به او هدیه داده است. او در پایان با کریمی عکس یادگاری گرفت و درفشی‌فر را ترک کرد.

*مارکو پروویچ وقتی با مهرداد پولادی روبرو شد از وی در مورد مصدومیتش سوال کرد و جویای حال او شد.

*مهرداد پولادی هافبک مصدوم پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: هنوز مشخص نیست چه زمانی بتوانم بازی کنم. وی در مورد اینکه چه زمانی کفش‌های مخصوصش از اروپا می‌رسد هم گفت: هنوز این کفش‌ها نیامده اما با مسعود شجاعی در این مورد صحبت کردم.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.