پیروز قربانی: دنیا دار مکافات است،آقایان را حالا به استقلال راه نمی دهند!/ بروند از بازار بازوبند بخرند و به هر بازیکن یکی بدهند

صالح محمد رحیمی: پیشنهاد پیروز قربانی برای حل مسئله کاپیتانی در استقلال این است:«از بیرون دانه ای ۵۰۰ تومان از همین بازوبند ها بخرند و به هر کس یکی بدهند.به همین راحتی مشکل حل می شود.»
بازیکن سابق استقلال که حالا در راه آهن تو می زند با روش خودش از اتفاقاتی که دارد در این باشگاه بزرگ می افتد انتقاد می کند.او می گوید دنیا دار مکافات است و هر کس در این دنیا هر کاری انجام بدهد پاداش یا جزایش را خواهد گرفت.

از بازی راه آهن و گهر شروع می کنیم.تیم شما توانست یک پیروزی خوب را به دست بیاورد.
بازی سختی بود.خدا را شکر می کنم که با هدایت خوب علی دایی و تلاش تمام بازیکنان توانستیم این پیروزی را به دست بیاوریم. البته ما در بازی با نفت هم تا مرزپیروزی پیش رفتیم اما در آخرین دقایق بازی را مساوی کردیم.البته تیم ما تازه شکل گرفته است و انشاءالله رفته رفته همه چیز بهتر می شود.
راه آهن فصل گذشته و در دقایق پایانی روی اشتباهاتی که در خط دفاعی می شد بیشتر بازی هایش را مساوی کرد.فکر نمی کنی امسال هم این اتفاقات بیفتد؟
ما در این فصل و در دو بازی دو گل خورده ایم که این آمار خوبی نیست.باید عملکرد بهتری داشته باشیم.
به نظرت چند هفته طول می کشد تا راه آهن به شرایط ایده آلی که می خواهید برسد؟
خدا شکر.فکر می کنم پس از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر به دلیل بازی تیم ملی تعطیل می شود.این بهترین فرصت برای آماده سازی است.
بازوبند کاپیتانی در استقلال در هفته های گذشته حاشیه های زیادی را به همراه داشت.نظرت در این مورد چیست؟
از این قضیه باید بگذریم اما بازوبند را در بیرون از باشگاه دانه ای پانصد تومان می فروشند.برای هر نفر یکی از آنها بخرند تا دیگر صدای کسی در نیاید.
اگر الان در استقلال بودی واکنش تو نسبت به این اتفاقات چه بود؟
(باخنده)نمی دانم.شاید من هم برای بازوبند عوا می کردم.
فرهاد مجیدی علیرغم اختلافاتی که با قلعه نویی داشت قرار بود به استقلال برگردد.اما مسئله بازوبند کاپیتانی مانع حضور دوباره او در استقلال شد.
یک ضرب المثل قدیمی است که می گوید دست بالای دست بسیار است.کسانی به خاطر حضور در استقلال زمانی خیلی کارها کردند اما حالا آنها را به خانه شان راه نمی دهند .به هر حال چرخ گردون می چرخد و شرایط همیشه بر وفق مراد نیست.دنیا دار مکافات است و واقعا دست بالای دست زیاد.
به عنوان یک استقلالی قدیمی نظرت در مورد کاپیتان شدن جواد نکونام و اینکه او این بازوبند را به رحمتی داد چیست.

البته این قضیه فرق می کند.آقا جواد از افتخارات فوتبال ایران و کاپیتان تیم ملی است.ضمن اینکه آقا جواد نشان داد که به دنبال بازوبند و این مسائل نیست.
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.