پیروی از ولایت فقیه موجب پیروزی در هشت سال دفاع مقدس شد

محمد جواد بیاتˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ان افزود: هفته گرامی داشت دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای مرور دست آورد هشت سال حماسه در مرز و بومی است که در دفاع از ارزش های اسلام و تمامیت ارضی کشور جانانه در مقابل خصم زبون ایستادگی کردند.

وی اظهار داشت: مردم ایران با رهبری های هوشمندانه ولی فقیه زمان حضرت امام خمینی (ره) اجازه تسخیر حتی یک وجب از خاک پاک میهن اسلامی را به بیگانگان ندادند.

وی گفت: مردان سربلند ایرانی در این جنگ ناخواسته با جانفشانی و نثار جانشان ماشین جنگی دشمن را از کار انداختند و در کمال شهامت و شجاعت عرصه را بر دشمنان تنگ کردند ،‌دنیا را به شگفتی و تعجب وا داشتند.

وی خاطر نشان کرد: حاکمیت دین ومرجعیت بر دلها مدل جدیدی از مدیریت دینی و حکومت بر قلب ها را پس از عصر پیامبر اکرم (ص) نشان کرد.

وی گفت:در مجاهدت خالصانه در طول هشت سال دفاع مقدس غیر ممکن ها ممکن شد و با تمسک به قرآن وعترت به استراتژی از پیش تعیین شده دست یافتیم.

بیات گفت: طبق فرمایشات امام امت (ره )باید اذعان داشت که در جنگ پرده از چهره تزویر جهان خواران کنار زدیم و ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس به این نتیجه رسیدندکه باید روی پای خود بایستند.

وی افزود: گرچه جنگ برای ملت ایران ناگوار بود اما برکاتی داشت که موجب معرفی اسلام به دنیا شد.

بیات اظهار داشت: جنگ موجب شدکه تمامی سردمداران نظام های فاسد در مقابل اسلام احساس ذلت و خواری کنند.

۵۷۵/۷۵۲۹

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.