پیست اسکی دیزین موقتا بازگشایی شد

رییس هیات مدیره تله کابین دربندسر و بهره بردار پیست اسکی دیزین گفت: هم اکنون پیست اسکی دیزین به صورت آزمایشی بازگشایی شده و امکان حضور علاقمندان به اسکی در این پیست وجود دارد.

پیست اسکی دیزین موقتا بازگشایی شد

به گزارش ممتاز نیوز، محمد کیاشمشکی با بیان اینکه پیست اسکی دیزین هنوز به صورت کامل بازگشایی نشده، افزود: با وجود اینکه بارش برف در پیست دیزین همچون سال های گذشته مناسب نبوده ولی در این روزها این مجموعه آمادگی حضور اسکی بازان و طبیعت دوستان را دارد.

وی اظهار کرد: علاقمندان و ورزشکاران اسکی در صورت حضور در این پیست در هنگام اسکی بایستی مراقبت های لازم را داشته باشند زیرا به دلیل کمتر بودن سطح برف نسبت به گذشته احتمال وجود سنگ ریزه در داخل برف و آسیب به وسایل اسکی آن ها وجود دارد.

دستگاه های پیست دیزین نیازمند نوسازی است

کیاشمشکی به قدیمی و فرسوده بودن دستگاه های پیست دیزین همچون تله کابین ها و تله سیژ ها و اسکی های بشقابی، گفت: در دی ماه سال جاری شرکت های بازرسی پیست تغییر یافتند و از آنجا که این شرکت ها نظرات همدیگر را قبول ندارند ممکن است مجوز بهره برداری از این پیست و دستگاه ها را ندهند.

وی افزود: حدود ۴۵ سال از فعالیت این دستگاه ها در پیست می گذرد و با اینکه به صورت نسبی کار خود را انجام می دهند نیاز به نوسازی و خرید دستگاه های جدید وجود دارد.

بهره بردار پیست اسکی دیزین با اشاره به اینکه این دستگاه ها مجوز استاندارد برای سال های آینده را ندارد، ادامه داد: شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی باید فکری برای این پیست بکند و نوسازی پیست را در اختیار بهره برداری بگذارد که بتواند سرمایه گذاری کلان داشته باشد.

وی به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توصیه کرد که برای پیست یک کار اساسی بکنند تا به سرنوشت پیست شمشک دچار نشود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.