پیش‌بینی اسکان مسافرین نوروزی در ۱۳ مدرسه میامی

فرماندار میامی گفت: ۱۳ مدرسه میامی برای اسکان نوروزی مسافران و همچنین زائران رضوی در نقاط مختلف شهرستان پیش بینی شده است.

پیش‌بینی اسکان مسافرین نوروزی در ۱۳ مدرسه میامی

به گزارش ممتاز نیوز، لیرضا آشوری صبح سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش میامی به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه پیش بینی می‌شود ۱۵ هزار نفر تا پایان اسکان نوروزی اسکان داده خواهد شد، تاکید کرد: ۱۳ مدرسه در این زمینه تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت اسکان ۱۱۳ خانوار و ۸۵۰ نفر روز اسکان در هر شب در شهرستان میامی تدارک دیده شده است، تاکید کرد: دو مدرسه معین در عباس آباد و بکران برای اولین بار پیش بینی شده است.

فرماندار میامی با بیان اینکه در وردی شهر میامی استقبال از مسافران را خواهیم داشت، تاکید کرد: افطار رایگان از مسافران در دستور کار قرار می‌گیرد.

آشوری همچنین بیان کرد: با توجه به اینکه ۵۰ درصد کنکور مربوط به امتحان نهایی است فضای آموزشی دانش آموزان باید بسیار حساس است.

وی با بیان اینکه با توجه به مسافت طولانی فرومد به میامی حوزه امتحان نهایی در فرومد ایجاد شود تا دغدغه خانواده‌ها کم شود، بیان کرد: مدرسه شهید محمودی جودانه در سال تحصیلی جدید تفکیک جنسیتی انجام خواهد شد که یکی از مطالبات مردم بوده است.

انتهای پیام/


استانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.