«پیشخدمت» سیاه‌پوست کاخ سفید به نیمه راه رسید/عکس

در این فیلم رابین ویلیامز، جان کیوزاک و آلن ریکمن در نقش سه رییس جمهور وقت آمریکا روزولت، نیکسون و ریگان بازی می‌کنند.

قانون- با رسیدن فیلم‌برداری «پیشخدمت» به نیمه راه، اولین عکس این درام پرتنش اجتماعی توسط تهیه کنندگان آن در سایت‌های اینترنتی منتشر شد.

به گزارش فارس، فورست ویتاکر بازیگر اسکار گرفته سینما در این فیلم در نقش اولین پیشخدمت سیاه‌پوست مستقر در کاخ سفید بازی می‌کند.

این بازیگر در نقش سسیل گینز، پیشخدمتی است که طی سه دهه کار در کاخ سفید، ورود و خروج هشت رییس جمهور را مشاهده می‌کند.

لی‌دانیلز که سال قبل درام ضد تبعیض نژادی و اسکار «پریشس» را با موفقیت روی پرده سینماها داشت، کارگردان «پیشخدمت» است.

او فیلم‌نامه فیلم را براساس مقاله‌ای پرسر و صدا از ویل هیگور روزنامه‌نگار نوشته و تعدادی از بازیگران مطرح سینما را برای بازی در نقش‌های مختلف آن انتخاب کرد.

در این فیلم رابین ویلیامز، جان کیوزاک و آلن ریکمن در نقش سه رییس جمهور وقت آمریکا روزولت، نیکسون و ریگان بازی می‌کنند.

ویتاکر که سال ۲۰۰۶ برای بازی در نقش ابدی ایمن رییس جمهور اوگاندا در «آخرین پادشاه اسکاتلندی» اسکار بهترین بازیگر مرد را گرفت، از این که دوباره در نقش یک کاراکتر واقعی بازی می‌کند، خوشحال است.

به گفته او: «بازی در نقش آدم‌های واقعی جذابیت خاصی دارد و چالش‌های زیادی برای یک بازیگر به وجود می‌آورد. در این حالت، باید نقش کسی را بازی کنی که خیلی‌ها او را دیده‌اند و می‌شناسند. به همین دلیل، کار بازیگر سخت می‌شود و تمام کارها و حرکات او، زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد.»

لی دانیلز هم انتخاب این سوژه را برای فیلم جدید سینمایی خود، بی‌دلیل نمی‌داند و می‌گوید به عنوان یک فیلم‌ساز سیاه پوست، وظیفه خود می‌داند که فیلم‌هایی درباره رنگین‌پوستان و مسائل و مشکلات آنها بسازد.

هنوز زمانی برای اکران عمومی «پیشخدمت» تعیین نشده و تهیه کنندگان آن فقط گفته‌اند آنرا در نیمه اول سال ۲۰۲۴ اکران عمومی خواهند کرد.

هزینه تولید این درام اجتماعی که حال و هوایی ضد تبعیض نژادی دارد، ۱۷ میلیون دلار شده و ایالت لوئیزیانای آمریکا، لوکیشن اصلی آن است.


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.