پیشرفت فیزیکی ۳۲ درصدی واحد “مسکونی” در تهران

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در شش ماهه اول سال ۹۲ شرکت نوسازی و عمران تهران با داشتن ۳ پروژه، ۱۸۹ واحد مسکونی با متوسط پیشرفت فیزیکی ۳۲ درصدی داشته است.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، شرکت نوسازی و عمران تهران با خرید و واردات مصالح و لوازم و قطعات ساختمانی و هر گونه ماشین آلات سهم بسزایی در سازندگی و توسعه داشته است.

بر اساس این گزارش ممتاز به نقل از این شرکت با بهره‌برداری از این مصالح و همچنین فروش تولیدات و واحدهای مسکونی با حضور تعدادی از مهندسان و مدیران که تجارت گسترده و وسیعی را در پروژه‌های مختلف عمرانی داشتند سعی در توسعه عمران و آبادانی کشور دارند.

این گزارش ممتاز به نقل از می‌افزاید: توانایی‌های کاری این شرکت عبارت است از انجام مطالعات در اجرای پروژه‌ها، سرمایه گذاری و مشارکت در انبوه سازی واحدهای مسکونی و تجاری، طراحی و ساخت
ساختمان‌های بلند مرتبه، احداث شرکت‌ها و مجمع‌های مسکونی و تأسیسات مربوطه از جمله توانایی‌های کاری شرکت نوسازی و عمران تهران به شمار می‌رود.

بر اساس این گزارش ممتاز به نقل از شرکت نوسازی و عمران در شش ماهه اول سال ۹۲ با داشتن ۳ پروژه، ۱۸۹ واحد مسکونی با متوسط پیشرفت فیزیکی ۳۲ درصد را در دست احداث دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.