پیشنهاد استعفای راستگو از شورای شهر تهران

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

بعد از اخراج الهه راستگو از حزب اسلامی کار و مجمع زنان اصلاح‌طلب، یک نماینده اصلاح‌طلب سابق مجلس خواستار استعفای وی از شورای شهر شد.

الهه راستگو فعال اصلاح‌طلب و عضو شورای شهر تهران در انتخابات شهرداری، از بین محسن هاشمی و محمدباقر قالیباف به قالیباف رای داد.

این اقدام البته با واکنش‌های تند مدعیان دموکراسی مواجه شد و حتی اصلاح‌طلبان تصمیم به اخراج راستگو را از حزب اسلامی کار و سپس اخراج از مجمع زنان اصلاح‌طلب کردند.

در ادامه این رفتارها و اظهارات رادیکالی، داریوش قنبری سخنگوی فراکسیون اصلاح‌طلب مجلس هشتم نیز طی یادداشتی در یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب، خواستار استعفای راستگو از عضویت در شورای شهر تهران شده است.

وی در این یادداشت نوشته است: «خانم راستگو اگر اصلاح‌طلب بود، باید در چارچوب اصلاح‌طلبی و اخلاق و منش صحیح سیاسی عمل می‌کرد و الزامات کار حزبی، سیاسی و اصلاح‌طلبی را باید می‌پذیرفت.

اگر اصلاح‌طلب نبود، در فراکسیون اصلاح‌طلبی حضور پیدا نمی‌کرد و حتی در لیست اصلاح‌طلبان هم نباید حضور می‌داشت.

ایشان نباید وارد تشکیلات اصلاح‌طلبان شده و از امتیاز اصلاح‌طلب بودن استفاده می‌کرد تا در نهایت رای مورد نظر را برای ورود به شورای شهر کسب کند.»

قنبری در ادامه این یادداشت، اخراج راستگو از تشکیلات متبوعش را کمترین «مجازات» برای وی می‌داند و می‌گوید: «بهترین کار برای خانم راستگو این است که بعد از این اقدام قابل نقد، اقدام دیگری نکند و از عضویت در شورای شهر انصراف دهد.»


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. هرچه دوست دارید:

    همان فرمایش زیباکلام زنی که شهره شهر شد البته ایشان آمادگی داشته اند اوزنی است که فحاشی رابه فریبا دیبا منشی درحال مرخصی زایمان خود یاد وی دهد
    ۰۹۱۲۲۷۵۶۳۲۹

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.