پیشنهاد بهبهانی به عباس آخوندی

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

وزیر سابق راه و ترابری به عباس آخوندی به عنوان وزیر تازه راه و شهرسازی پیشنهاد داد که بخش راه و ترابری را دوباره زنده کند.

به گزارش ممتاز، حمید بهبهانی، وزیر حوزه حمل و نقل دولت اول احمدی‌نژاد که تصدی این بخش را قبل از ادغام وزارت راه و ترابری با مسکن و شهرسازی بر عهده داشت، به خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: مدتی است حوزه راه به ورطه فراموشی سپرده شده که زنده کردن دوباره این حوزه ضروریست.

وی با بیان این‌که وزیر تازه راه و شهرسازی بهتر است از نیروهای کارشناسی وزارت راه که کنار گذاشته شدند، حداکثر استفاده را ببرد، اظهار کرد: سهم راه باید جدا از مسکن باشد و هر دو بخش به طور جداگانه مورد رسیدگی قرار گیرند.

وزیر اسبق راه در ادامه با تاکید بر این‌که بودجه بخش حمل و نقل یکی از موضوعات مهمی است که وزیر تازه باید به آن توجه داشته باشد، گفت: حوزه راه به عنوان یکی از حوزه‌های مهم زیرساختی کشور محسوب می‌شود و حداقل اعتبار مورد نیاز برای این بخش سالانه ۱۰ میلیارد تومان است.

بهبهانی معتقد است: عباس آخوندی که به عنوان وزیر راه و شهرسازی از سوی دولت یازدهم به مجلس معرفی شده است، فردی بسیار مطلع برای وزارت تازه راه و شهرسازی است.

منبع: ایسنا



آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.