پیشنهاد جلسه غیرعلنی دربارهٔ گرانی‌ها در هیئت رئیسه بررسی می‌شود

مسعود پزشکیان از احتمال کاندیداتوری‌اش خبر داد

ایران > انتخابات
وزیر بهداشت دولت اصلاحات و نماینده تبریز در مجلس با بیان اینکه آذری‌ زبان‌ها ۱۰ تا ۱۵ میلیون رأی دارند، گفت: قطعاً کاندیدایی که وابستگی به این قشر از جامعه داشته باشد رأی بیشتری خواهد داشت. بنده هم به عنوان یک آذری از کاندیدای آذری زبان حمایت خواهم کرد.

به گزارش مهر، مسعود پزشکیان در ارائه یک پیش‌بینی از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: بنده فردی علم‌محور هستم و فکر می‌کنم مردم به کسی رأی می‌دهند که برنامه و سابقه اجرایی داشته و عملکرد وی مبتنی بر علم باشد.

وی افزود: زمینه رأی داشتن و رأی آوری کاندیداها بسیار مهم است. آذری زبان‌ها ۱۰ تا ۱۵ میلیون رأی دارند و قطعاً کاندیدایی که وابستگی به این قشر از جامعه داشته باشد، رأی بیشتری خواهد داشت. کاندیدای آذربایجانی دارای پایه رأی است و قطعاً مورد حمایت مردم آذری زبان کشور قرار خواهد گرفت.

وزیر بهداشت دولت اصلاحات با تأکید بر اینکه خود او هنوز تصمیم نهایی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را اتخاذ نکرده است، گفت: ممکن است بنده وارد عرصه شوم و یا از یک کاندیدای اصلاح‌طلب حمایت کنم.

پزشکیان دربارهٔ موضع خود در قبال کاندیدای مورد تائید شورای مشورتی اصلاح‌طلبان تصریح کرد: البته بنده هم به عنوان یک آذری به دلایلی که گفته شد از کاندیدای آذری زبان حمایت خواهم کرد.

وی در واکنش به خبر اجماع اصلاح‌طلبان بر روی آقایان عارف، مهرعلیزاده و جهانگیری و انتخاب یکی از این سه نفر به عنوان کاندیدای این جریان در صورت عدم کاندیداتوری هاشمی و خاتمی، گفت: من از اجماع یاد شده خبری ندارم.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.