پیشکسوت والیبال: توانایی صعود در لیگ جهانی را داریم

۱۵م آذر ،

پیشکسوت والیبال گفت: اگر همان روال قبلی اعم از تمرینات مناسب، برنامه ریزی‌ها و مدیریت خوب را در فدراسیون در پیش داشته باشیم می‌توانیم از گروه‌مان در لیگ جهانی صعود کنیم و مطمئن هستم که این پتانسیل در بازیکنان وجود دارد.

محمدعلی عقیق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، در خصوص تیم‌های هم گروه ایران در لیگ جهانی اظهار کرد: اتفاق خوبی است که در این لیگ قرار گرفتیم زیرا با بعضی تیم‌های هم‌گروه‌مان قبلا بازی داشته‌ایم که اگر هم نتوانستیم آن تیم‌ها را شکست دهیم حداقل تا دقیقه آخر جنگیدیم.

این پیشکسوت با بیان اینکه در گروه سختی قرار گرفتیم، تصریح کرد: بعضی تیم‌ها از ایران شناخت کافی ندارند و شاید همین امر سبب شود در عین سختی بازی‌های راحتی را نیز در پیش داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌دانیم بین فدراسیون و ولاسکو چه قبل و می گذرد، ولی اگر همان روال قبلی اعم از تمرینات مناسب، برنامه ریزی ها و مدیریت خوب را در پیش داشته باشیم می‌توانیم از گروه صعود کنیم و مطمئن هستم که این پتانسیل در بازیکنان وجود دارد.

عقیق با بیان اینکه حضور درلیگ جهانی سبب می گردد مسابقات والیبال بر روی آنتن ایران رود که اتفاق خوبی است، عنوان کرد: در این چندساله که والیبال بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته جوانان نیز به سمت این رشته گرایش پیدا کرده‌اند و حرکت جهشی خوبی به سوی والیبال از طرف علاقمندان وجود داشته که بسیار سبب خوشحالی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.