پیشگامان در صدرماند و سایپا به جمع چهار تیم برتر رسید

۰۹م آذر ،

هفته نهم لیگ برتر والیبال با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که در مهمترین نتایج آن تیم کاله مازندران از بحران خارج و سایپا به جمع چهار تیم برتر آمد و پیشگامان صدر ماند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران به نقل از  فدراسیون والیبال، هفته نهم لیگ برتر والیبال روز قبل با برگزاری شش دیدار در شهرهای ورامین، تبریز، تهران، کرج، آمل و کاشان پیگیری شد.

در ورامین متین که با صدرنشین لیگ برتر والیبال هم امتیاز بود، در سالن شهید گل عباسی سه بر دو مغلوب شهرداری ارومیه، مهمان خود شد تا تنها به یک امتیاز این بازی دست یابد و اختلاف امتیازهای خود با صدرنشین رقابت ها را به دو امتیاز برساند. نماینده ارومیه به رغم کسب دو امتیاز این پیروزی از جایگاه ششم جدول به رتبه هفتمی سقوط کرد.

در پنجاهمین دیدار لیگ برتر والیبال امسال، شهرداری تبریز میزبان پیشگامان کویر یزد صدرنشین این رقابت ها در سالن شهید اقدمی شهر تبریز بود اما نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و سه بر یک مغلوب مهمان خود شد. پیشگامان بعد تجربه دو شکست به یک پیروزی دست یافت و با ۲۱ امتیاز همچنان در صدر جدول ماند و نماینده تبریز نیز با همان ۹ امتیاز قبلی رتبه نهم جدول را حفظ کرد.

تیم های نوین کشاورز و پیکان تهران نیز در خانه والیبال تهران به میزبانی نوین کشاورز به مصاف یکدیگر رفتند که پیکان قهرمان یازده دوره لیگ برتر سه بر صفر حریف خود را شکست داد. پیکان با کسب امتیاز این بازی جمع اندوخته های خود را به ۱۶ رساند و با یک پله صعود در جدول رقابتها به رتبه ششم آمد. اما نوین کشاورز رتبه دهمی جدول لیگ برتر والیبال را با هشت امتیاز خود با جایگاه یازدهمی عوض کرد.

تیم والیبال سایپا در چهارمین دیدار هفته نهم لیگ برتر والیبال میزبان میزان خراسان بود و سه بر یک این تیم را از پیش رو برداشت تا یک پیروزی دیگر در خانه به دست آورد. سایپا دوباره به جمع چهار تیم برتر رقابت ها پیوست تا با ۱۷ امتیاز کسب شده، امید خود برای رفتن به بازی های پلی آف را زنده کند. میزان خراسان تنها تیم بازنده این هفته است که دو پله سقوط در جدول را تجربه می کند و از جایگاه سومی به پنجمی تغییر مکان داد.


در دیگر دیدار این هفته لیگ برتر والیبال تیم کاله مازندران سه بر یک جواهری گنبد را در سالن پیامبر اعظم آمل شکست داد تا بعد از سه هفته تجربه تلخ شکست، کام خود را با پیروزی در برابر ضعیف ترین تیم لیگ برتر شیرین کند و با یک پله صعود در جدول (رتبه سومی) به نوعی از بحران خارج شود.

در ششمین بازی هفته نهم لیگ برتر والیبال باریج اسانس میزبان آلومینیوم المهدی در سالن جهان پهلوان تختی شهر کاشان بود که سه بر یک در برابر مهمان خود به پیروزی رسید تا با یک رتبه صعود جایگاه دهم جدول لیگ برتر والیبال را با هشت امتیاز به دست آورد. المهدی با پذیرش این شکست تغییری در جایگاه هشتمی خود ندید. حضور یک هزار تماشاگر و توهین تعدادیتماشاگر نما به یکی از بازیکنان آلومینیوم المهدی و نارضایتی احمد بندری ناظر مسابقه از این موضوع از جمله حاشیه های این دیدار بود.

نتایج کامل دیدارهای هفته نهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
متین ورامین ۲– شهرداری ارومیه ۳: (۲۲-۲۵، ۲۱- ۲۵، ۲۵- ۱۹، ۲۵-۲۳ و ۱۳- ۱۵)
شهرداری تبریز یک – پیشگامان کویر یزد ۳: (۲۵- ۱۹، ۲۰- ۲۵، ۲۰- ۲۵ و ۲۴- ۲۶)
نوین کشاورز صفر – پیکان تهران ۳: (۱۷-۲۵، ۱۸- ۲۵ و ۲۱- ۲۵)
سایپای البرز ۳– میزان خراسان یک: (۲۵-۱۴، ۱۶- ۲۵، ۲۵- ۲۱ و ۲۵- ۱۵)
کاله مازندران ۳– جواهری گنبد یک: (۲۲-۲۵، ۲۵- ۲۰، ۲۵- ۱۸ و ۲۵- ۲۳ )
باریج اسانس ۳– آلومینیوم المهدی یک : (۱۸-۲۵، ۲۷- ۲۵، ۲۵- ۲۲ و ۲۵- ۱۷)

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تا پایان هفته نهم به قرار زیر است

:

رده

تیم

امتیاز

برد

باخت

معدل ست

معدل پوئن

۱

پیشگامان کویر

۲۱

۷

۲

۲٫۱۸۱

۱٫۰۹۶

۲

متین ورامین

۱۹

۶

۳

۱٫۶۱۵

۱٫۰۵۲

۳

کاله مازندران

۱۸

۶

۳

۱٫۵۰۰

۱٫۰۳۱

۴

سایپا البرز

۱۷

۷

۲

۱٫۳۷۵

۱٫۰۳۸

۵

میزان خراسان

۱۷

۶

۳

۱٫۴۰۰

۱٫۰۴۲

۶

پیکان تهران

۱۶

۶

۳

۱٫۷۶۹

۱٫۰۶۱

۷

شهرداری ارومیه

۱۶

۵

۴

۱٫۱۷۶

۱٫۰۴۶

۸

آلومینیوم المهدی

۱۰

۴

۵

۰٫۸۰۰

۰٫۹۵۴

۹

شهرداری تبریز

۹

۲

۷

۰٫۷۲۷

۰٫۹۷۵

۱۰

باریج اسانس

۸

۳

۶

۰٫۵۶۵

۰٫۹۳۰

۱۱

نوین کشاورز

۸

۲

۷

۰٫۵۴۱

۰٫۹۵۶

۱۲

جواهری گنبد

۱

۰

۹

۰٫۲۲۲

۰٫۸۳۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.