پیش بینی بازار مسکن پس از دولت دهم/ ثبات به بازار بازخواهد گشت

۱۸اردیبهشت،

رئیس اتحادیه کشوری مشاوران املاک با پیش بینی اینکه قیمت ها در بازار مسکن پس از انتخابات ریاست جمهوری ثبات پیدا می‌کند، گفت: در حال حاضر به سبب افزایش قیمت ها، بازار در رکود است اما امیدواریم که این شرایط تغییر کند.

مصطفی قلی خسروی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه افزایش قیمت مسکن از سال قبل و بهمن ماه آغاز شد، گفت: با توجه به افزایش قیمت مسکن، توان خرید در میان مردم کم شده است اما امیدواریم که با ثبات قیمتها، خریدو فروش رونق پیدا کند.

به گزارش consbank، وی با اشاره به پیش بینی بازار مسکن در آینده، اظهار داشت: بسیار به آینده بازار مسکن خوش بین هستم و معتقدم که پس از پایان دولت دهم تغییراتی در قیمت مسکن بوجود می آید.

رئیس اتحادیه کشوری مشاوران املاک تصریح کرد: پس از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری قیمتها در بازار مسکن ثبات پیدا می کند اما در حال حاضر به سبب افزایش قیمتها، بازار در رکود است اما امیدواریم که این شرایط تغییر کند.

خسروی با بیان اینکه تغییر در سیاست داخلی و خارجی کشور می تواند در قیمت نهایی مسکن موثر باشد، گفت: با روی کار آمدن دولت و تغییراتی که در سیاست خارجی و داخلی ایجاد می گردد، یک ثبات قیمتی را شاهد خواهیم بود، زیرا در هر دولتی احتمال هر نوع تغییری وجود دارد.

وی افزود: یک گفتمان سیاسی و یا سیاست متفاوت می تواند تمامی شرایط را تغییر دهد و یا اینکه با یک حرکت سیاسی قیمتها با تغییرات بسیاری مواجه شوند، بنابراین باید منتظر انتخابات ریاست جمهوری ماند.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.