پیش بینی نرخ سکه برای ۴ ماه آینده

کدخبر: ۶۰۸۷۱

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد – ۰۲:۴۴

print نسخه چاپی

send ارسال به دوستان

پیش بینی نرخ سکه برای ۴ ماه آینده

در حالیکه این روزها پیش بینی قیمت سکه حتی برای یک هفته آینده دشوار شده است و روند قیمت طلای جهانی و دلار مشخص نیست، از امروز معاملات آتی سکه برای تحویل مهر امسال (چهار ماه آینده) آغاز شد.

همایون دارابی کارگزار بورس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نکته جالب در معاملات یک هفته اخیر ، سود و زیان های قابل توجهی است که در قراردادهای شهریورماه امسال، نصیب معامله گران می شود به طوریکه در ابتدای هفته جاری هر قطعه سکه در معاملات شهریور به بالای ۸۰۰ هزار تومان رسید و افراد زیادی در بورس اقدام به خرید سکه در این قرارداد کردند اما در حال حاضر قیمت سکه ۷۵۷ هزار تومان است که این به معنای زیان حدود ۵۰ هزار تومانی در هر سکه است.

حدود یک هفته است که هیجان معاملات آتی دوباره بالا رفته و نوسان قیمت سکه، افزایش حجم قراردادها را به همراه داشته است.

البته به گفته کارگزاران، همین نوسان قیمت سکه است که معاملات آتی را در سراسر بورس های جهان جذاب کرده و در حال حاضر نیز بسیاری از معامله گران سکه که به حرفه ای های بازار مشهورند از کوچک ترین فرصت برای کسب سود استفاده می کنند.
وی خاطر نشان کرد: قرارداد تحویل مهر ماه نیز از امروز در بورس کالای ایران آغاز شده است که نرخ هر سکه در این قرارداد ۷۸۱ هزار و ۲۰۰ تومان داد و ستد می شود.

شماره پیامک: ۳۰۰۰۱۵۰۵۹۸

Bookmark and Share


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.