پیش تولید ˝رویای مارسل˝ به کندی انجام می‌شود/ لطیفی ˝ساخت ایران˝ را کارگردانی نمی‌کند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

سید امیر پروین حسینی گفت: روند پیش تولید ˝رویای مارسل˝ به سبب برگزاری جام جهانی در کشور برزیل به کندی پبش می‌رود.

سید امیر پروین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی  هنرآنلاین دربارهٔ آخرین وضعیت پروژه “رویای مارسل” گفت: لوکیشن‌هایی که می‌خواهیم برای فیلمبرداری استفاده کنیم انتخاب شده و در حال هماهنگی‌های لازم برای ساخت این فیلم در کشور برزیل هستیم. به سبب برگزاری جام جهانی فوتبال در این کشور با مشکلاتی مواجه هستیم که همین عوامل سبب شده است که روند پیش تولید به کندی انجام شود.

پروین حسینی در خصوص تداخل فیلمبرداری این فیلم با جام جهانی گفت: سوژه و قصه‌ای که در “رویای مارسل” روایت می گردد، ارتباطی به جام جهانی ندارد و یک قصه مستقل است. ممکن است دو یا سه سکانس این فیلم در بستر جام جهانی روایت شود.

به گفته پروین حسینی “رویای مارسل” یک بازیگر اصلی خواهد داشت که این بازیگر هنوز انتخاب نشده است و قرار است به زودی بازیگر این فیلم معرفی شود. همچنین مقدمات و حاشیه‌های ساخت فیلم “رویای مارسل” در حدود ۱۰ درصد در کشور ایران ساخته می‌شود ولی باقی مانده و اصل کار تولید در کشور برزیل و چند شهر بزرگ آن انجام خواهد ‌شد.

“رویای مارسل” به کارگردانی مسعود اطیابی یک کمدی اجتماعی و خط اصلی قصه در مورد سبک زندگی ایرانی- اسلامی است.

تهیه‌کننده فیلم “خاک و مرجان” دربارهٔ تولید سریال “ساخت ایران ۲ ” برای عرضه در شبکه نمایش خانگی گفت: مقدمات پیش تولید “ساخت ایران ۲” به زودی آغاز می‌شود. فصل دوم این سریال در تهران و بیروت فیلمبرداری خواهد شد اما هنوز عوامل و بازیگران این سریال قطعی نشدند.

پروین حسینی در پاسخ به این سوال که آیا محمدحسین لطیفی فصل دوم این سریال را کارگردانی خواهد کرد گفت: لطیفی به سبب مشغله و گرفتاری هایی که دارد، شاید نتواند کارگردانی این سریال را بر عهده بگیرد و این امکان وجود دارد که برای ساخت این سریال از کارگردان و بازیگران متفاوتی استفاده کنیم.

انتهای پیام/۵۵

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.