پیش فروش “رنو داستر” ۲۰۲۴ آغاز شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

نگین خودرو پیش فروش داستر ۲۰۲۴ را با قیمت ۸۹٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان آغاز کرد.

خبر اقتصادی: به گزارش باشگاه خبرنگاران، داستر ۲۰۲۴، خودرو شاسی بلند ۲۰۰۰ سی سی با مشخصات فنی ۱۶ سوپاپ؛ ۴ سیلندر و گیربکس اتوماتیک و توان ۱۳۵ اسب بخاری عرضه خواهد شد. 

از تجهیزات این خودرو می توان به سیستم ترمز ABS و Break Assist ؛ تهویه مطبوع ؛ گیربکس تیپ ترونیک؛ ریل سقفی؛  سیستم پایداری در برف؛ صندلی عقب تاشو و آینه های جانبی برقی نام برد. 

بنابراعلام نگین خودرو پیش پرداخت محصول یادشده ۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان بوده و الباقی در زمان تحویل خودرو که ۹۰ روز کاری  است؛ دریافت خواهد شد. 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی نگین خودرو و یا نمایندگی های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند. 


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. محمود اطمینان:

    باسلاموخسته نباشید.. البته بار دوم هست که نقد کوچکی ارسال میکنم وجوابی هم نمیگیرم واقعا شرکت نگین خودرو از جاپ یک دفتر راهنمای فنی بزبان فارسی ضررمیکنه؟امروزه برای یکدستگاه چایساز یک کتابچه فارسی داره داستر ۱۰۵ ملیونی نداره؟ کاش درعید در جاده اصفهان بودید وبرای سوختن یک فیوض چقدر یک خانم و اقا اذیت شده بودن …یا خودم برای تنظیم ساعت اگر هم ضرر میکنید مشتری بیچاره که هست پولش را از مشتری بگیریدلطفا کمی اصل مشتریمداری را رعایت بفر مایید.سپاس

  2. داود:

    قیمت رنو داستر با ۷۹٫۹۰۰ شروع شد وهی تغییر کرد الآن چند است ؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.