پیش فروش پشت صحنه یک فیلم هالیوودی آغاز شد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

پیش فروش نمایش˝سنگ ها در جیب هایش˝ در پایگاه اینترنتی تماشاخانه به آدرس با تخفیف ۲۵% برای ۵ روز اول اجرا آغاز شده است.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین،سومین تجریه کاگردانی پارسا پیروزفر نمایش “سنگ ها در جیب هایش” نوشته مری جونز،از ۲۰ شهریور ماه،ساعت ۱۹:۳۰ در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود.

رضا بهبودی و پارسا پیروزفر بازیگران این نمایش می باشند که هر کدام ۸ شخصیت متفاوت را بازی می کنند.پیش فروش این کار از سوم شهریور در پایگاه اینترنتی تماشاخانه به آدرس www.tamashakhaneh.ir و با تخفیف ۲۵% برای ۵ روز اول اجرا آغاز شده است.

نمایش “سنگ ها در جیب هایش” داستان دو سیاهی لشگر است که با بازی در نقش های متفاوتی از یک فیلم هالیوودی (در مقام کارگردان، سیاهی لشگر، دستیار کارگردان و…) تضاد آشکار میان زندگی واقعی با فضاسازی فیلم را نشان می دهند.این متن که سال ۱۹۹۹ به نگارش در آمده در سال ۲۰۰۱ به عنوان بهترین متن کمدی، جایزه «اولیویه» را کسب کرده و با ترجمه به زبان های مختلف، بارها توسط گروه های نمایشی مختلف اجرا شده است.این بار توسط خود پیروزفر به فارسی ترجمه شده است.

 سایر عوامل  این نمایش عبارتند از:آتوسا قلمفرسایی،طراح صحنه و لباس،آرش فصیح:مدیر تولید،دستیار کارگردان و برنامه ریز/بهاره مصدقیان،منشی صحنه، آوا فیاض،مدیر تبلیغات و روابط عمومی،حسن طاهری،عکاس .

انتهای پیام/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.