پیش نمایشی از سوبارو لگاسی ۲۰۲۴

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

خودروی تازه سوبارو لگاسی ۲۰۲۴ امروز در نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۲۴ به دنیای خودرو معرفی خواهد شد، ولی اولین تصاویر این خودرو پیشتر در سرتاسر اینترنت انتشار یافته است.

2015 subaru legacy

۲۰۲۴ Subaru Legacy

این تصاویر یک طراحی زیبا و متعارف را برای این سدان سایز متوسط تازه نشان می دهند. متأسفانه طرفداران خودروی کانسپت سوبارو لگاسی که اواخر سال قبل به نمایش درآمد، باید نسخه تولیدی آن را با شباهت بسیار کمی که با طرح مفهومی دارد، تحمل کنند. در واقع تنها جلوپنجره مدل کانسپت در اینجا هم دیده می گردد و طراحی زیبای چراغهای مدل کانسپت، جای خود را به طرحی محافظه کارانه داده اند. یک مدل استیشن نیز ممکن است به تولید برسد، هر چند در آمریکا ممکن است مدلی مشابه Otubreak به بازار عرضه شود (به احتمال بسیار در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۲۴).

یک بخش تازه در خودروی لگاسی ۲۰۲۴ که ما وجود آن را قطعی می دانستیم سیستم به روز رسانی شده ی امنیت خودروی EyeSight سوبارو می باشد. این سیستم به روز رسانی شده اکنون دارای دوربین های دو قلوی رنگی می باشد که محدوده شناسایی را افزایش داده و کمک می کند تا چیزهای بیشتری شامل عبور و مرور و موانع تشخیص داده شوند.

2015 Subaru Legacy Interior

۲۰۲۴ Subaru Legacy Interior

در بحث فنی خودرو، یک موتور چهار سیلندر ۲٫۵ لیتری بر روی مدل پایه ۲٫۵i نصب شده است. این موتور فقط به خودروی فیس لیفت لگاسی ۲۰۲۴ افزوده شده بود، بنابراین نیروی موتور بدون تغییر در همان ۱۷۳ اسب بخار باقی خواهد ماند. یک گیربکس شش دنده ی دستی به منزله ی گیربکس استاندارد، و یک گیربکس CVT به عنوان آپشن ارائه می شوند. خبر خوب این است که انتظار می رود تا مدل قوی تر ۲٫۵GT بازگشتی دوباره داشته باشد، و همچنین ممکن است یک مدل هیبریدی نیز معرفی گردد.

از آن جایی که نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۲۴ از روز هفدهم بهمن کار خود را آغاز خواهد کرد، به زودی از تمامی اطلاعات این خودرو با خبر خواهیم شد،

۱۶

بهمن


2015 Subaru Legacy


آرش نهندیان فرد، مترجم خبرها دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در پایگاه اینترنتی پدال


سوبارو ۲۰۲۴ جدید سدان


فیسبوک


۳۲ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.