پیغام برای فیلم ضد ایرانی در مراسم اسکار

۰۷م اسفند ،

«جان کری»، وزیر امور خارجه آمریکا در فاصله یک روز تا برگزاری جوایز اسکار ۲۰۲۲، برای فیلم تحریف شده‌ی‌ «آرگو» آرزوی موفقیت کرد.

ممتازنیوز: «جان کری»، وزیر امور خارجه آمریکا در فاصله یک روز تا برگزاری جوایز اسکار ۲۰۲۲، برای فیلم تحریف شده‌ی‌ «آرگو» آرزوی موفقیت کرد.

در حالیکه فیلم ضد ایرانی «آرگو» ساخته «بن افلک» تا کنون از حمایت‌های همه‌جانبه هالیوود برای کسب جوایز سینمایی برخوردار بوده است، این‌بار وزیر امور خارجه آمریکا نیز برای «بن افلک» و «آرگو» در جریان رقابت‌ اسکار آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش هالییود ریپورتر، وزارت امور خارجه آمریکا همچنین تصویری از محل فیلمبرداری فیلم «آرگو» در ساختمان وزارت خارجه را در صفحه «تویتر» خود گذاشته است.

فیلم «آرگو» به کارگردانی «بن افلک» در هفت بخش از جمله بهترین فیلم نامزد جایزه اسکار ۲۰۲۲ است. «آرگو» به تهیه‌کنندگی جورج کلونی که به سبب ایجاد تحریفات تاریخی و اتخاذ دیدگاه ضدایرانی منتقدین فراوانی دارد.

فیلم «آرگو» در حالی چشم به جایزه اسکار دوخته است که به سبب ایجاد تحریفات تاریخی و اتخاذ دیدگاه ضدایرانی منتقدین فراوانی دارد و نامزد نشدن آن در بخش بهترین کارگردانی اسکار خود گویای بعضی واقعیات است.

باید منتظر ماند و دید آیا پس از ۲۳ سال، یک فیلم در سطح «آرگو» می‌تواند بدون کسب نامزدی بهترین کارگردانی اسکار، جایزه بهترین فیلم را از آن خود کند.

اعطای جایزه اسکار به «آرگو» به معنی نادیده گرفتن فیلم‌هایی به مراتب قدرتمندتر و خوش‌ساخت‌تر با فیلمنامه‌ای باورپذیر چون «لینکلن»، «جانگوی آزاد شده»، «عشق» و «کتابچه بارقه امید» است.

هالیوود در ماه اخیر سعی کرده با اعطای جوایز گوناگون به فیلم معمولی «آرگو» این فیلم را تا سطح فیلم‌های برتر سینمایی بالا بکشد تا در صورت اهدای جایزه اسکار به این فیلم سیاسی و ضد تاریخی، با انتقادات کمتری از سوی سینماگران و منتقدینی مواجه شود که به خوبی تفاوت‌های یک فیلم معمولی و بعضا ضعیف را با یک فیلم خوب و قابل تقدیر می‌دانند.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.