پیغام پرویز پرستویی به شریعتمداری

پیغام پرویز پرستویی به شریعتمداری

ممتاز نیوز – پرویز پرستویی بازیگر سینما در واکنش به متن منتشر شده در روزنامه کیهان که نکاتی را به بهرام بیضایی نسبت داده بود متنی منتشر کرد. پیغام پرویز پرستویی به شریعتمداری در ذیل می آید.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از خبرآنلاین، روزنامه کیهان در شماره روز سه‌شنبه شانزدهم آذرماه از برگزاری جشنواره‌ای با عنوان بهرام بیضایی انتقاد و برخی نکات را به بهرام بیضایی نویسنده و کارگردان نسبت داده بود که اقدام کیهان واکنش برخی از هنرمندان را به همراه داشته است. از جمله سینماگرانی که نسبت به انتقاد از بهرام بیضایی موضع‌گیری کرده می‌توان به پرویز پرستویی اشاره کرد. تینا پاکروان بازیگر و کارگردان سینما نیز دیگر هنرمندی است که در این زمینه نظر خود را بیان کرده و از رویکرد روزنامه کیهان انتقاد کرده است.

پیغام پرویز پرستویی به شریعتمداری

پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

آقای شریعتمداری! شما می‌دانید راجع به چه کسی حرف می‌زنید؟ واقعا چگونه به خودتان اجازه می‌دهید که در مورداستاد مسلم عرصه ادبیات و نمایش و مدافع فرهنگ پارسی، استاد بهرام بیضایی حرفی بزنید؟

شما بهتره به همان کار اصلی خودتان بپردازید.

بس کنید. شما با اسم بردن ازاستاد بهرام بیضایی بزرگ نمی‌شوید.

و بنده هم قرارنیست ، بهرام بیضایی را به کسی بشناسانم. چون همه ملت ایران،چه مردم عوام،وچه فرهنگیان واهل ادب و نمایش،وکسانی که دلشان برای ایران زمین می تپد، بهرام بیضایی را خوب می‌شناسند.

فقط به شما یادآورمیشوم واز یک اثر از ستاد نام می برم،فیلم نامه،فیلم سینمایی روز واقعه غیر از سینما،یکی از افتخارات صداوسیمای ایران است،که هرساله در ایام دهه محرم ،بمناسبت شهادت امام حسین(ع)نشان می دهد.

استاد بهرام بیضایی هر مرام مسلکی دارد ،بدانید از شما بهتر اسلام رامی شناسد.ازخدای بزرگ خواهانم که سایه استاد بهرام بیضایی را از سر فرهنگ و هنر ایران زمین کم نکند.

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ایرزا:

    نان بنرخ روز خوردن اسان است،،جناب اقای پرستویی حرفهای عامه پسند اسان است،،بفرمایید،انتونی کویین هنرمندقدرتمندی بوده،حال چون در محمدرسول الله چون نقش حمزه سیدالشهدا را داشت،پس ایشان را پس از مرگ،شهید بنامیم،وکالبدایشان را به کربلا منتقل کنیم،،کارگردان وهنرپیشه یکروز ایت الله ویک روز دزد،وبعضا نقش زن،،وپول نقش خود،وفیلم خود را میگیرد،چه ربطی دارد چون بیضایی روز واقعه را ساخته،وهر سال نشان میدهند،،پس کسی نباییدبه ان تو بگویید،

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.