پیمان قاسم خانی: پرسپولیسی ام اما نه از نوع قاتلش/ اگر مربی پرسپولیس بودم همه بازیکنها را اعدام می کردم!

۲۲م آذر ،

پیمان قاسم خانی: پرسپولیسی ام اما نه از نوع قاتلش/ اگر مربی پرسپولیس بودم همه بازیکنها را اعدام می کردم!پیمان قاسم خانی: پرسپولیسی ام اما نه از نوع قاتلش/ اگر مربی پرسپولیس بودم همه بازیکنها را اعدام می کردم!
تاریخ درج : ۲۱ آذر
سرفصل : در حاشیه سینما   |   منبع خبر : وب پایگاه اینترنتی تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : اگر در شرایط فعلی مربی پرسپولیس بودم که همه شان را اعدام می کردم. اصولا اگر بخواهی از منظر یک مربی به فوتبال نگاه کنی آن حالی که به عنوان تماشاگر عادی داری را از آن نمی بری. من فوتبال را نگاه می کنم برای اینکه لذتش را ببرم.

پیمان قاسم خانی سناریست توانای وطنی که نامش پای هر پروژه ای باشد عیار پروژه بالا می رود، در تازه ترین گفتگوی خود که با روزنامه «تماشا» انجام شده از این صحبت کرده که پرسپولیسی است و اگر در شرایط فعلی مربی این تیم بود تمام بازیکنان را اعدام می کرد. به گزارش شبکه ایران، بخشهایی از گفته های قاسم خانی را در ادامه می خوانید:

پرسپولیسی ام اما نه از نوع قاتلش

وا.. بهترین کاری که برای بهبود اوضاع پرسپولیس می گردد کرد، دعاست. اینکه می گویم پرسپولیسی ام منظورم این است که اگر قرار باشد استقلال حریف پرسپولیس باشد دوست دارم پرسپولیس دو تا به آنها بزند نه ۵ تا. کلا دوست ندارم تیم مقابل ضایع شود و حتی زمانی که استقلال با تیم دیگری جز پرسپولیس بازی دارد، دوست دارم ببرد. در اصل پرسپولیسی ام اما نه از نوع قاتلش.

پرسپولیس قشنگ بازی نمی کند

واقعیت این است که در چند وقت اخیر پرسپولیس قشنگ بازی نمی کند. انگار قوتبالمان هم کمی شانسی شده، به طور مثال یک روز می بینی آن قدر درخشان بازی می کنند که یاد رئال مادرید می افتی و روز دیگر شکلی دیگر. انگار این فوتبال ما فرمول ندارد. یک روز بازیکنان حالشان خوب است و یک روز، بد! یک وقتهایی احساس می کنم آن قدر که حال بازیکنها در سرنوشت یک بازی تاثیرگذار است، مربی تاثیرگذار نیست.

همه شان را اعدام می کردم

اگر در شرایط فعلی مربی پرسپولیس بودم که همه شان را اعدام می کردم. اصولا اگر بخواهی از منظر یک مربی به فوتبال نگاه کنی آن حالی که به عنوان تماشاگر عادی داری را از آن نمی بری. من فوتبال را نگاه می کنم برای اینکه لذتش را ببرم.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.