پیمان کریمی: چشم علاقه مندان والیبال به لیگ جهانی است

۱۴فروردین۱۳،

borna ghasemi-14-57.jpg

والیبالیست تیم نوین کشاورز گفت: چشم همه علاقه مندان والیبال در سال ۹۲ به مسابقات لیگ جهانی دوخته شده است.

پیمان کریمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: سال قبل هم خوب بود و هم اتفاق های بدی داشت. نمی توانم بگویم که این سال یکنواخت بود. از نظر حرفه ای اتفاق های خوبی افتاد. همراه تیم ملی نایب قهرمان جام کنفدراسیون ها شدیم. تیم ملی ایران هم به لیگ جهانی راه پیدا کرد که این موضوع برای همه خانواده والیبال افتخار بزرگی به شمار می رفت.

وی افزود: از سوی دیگر نتوانستیم به المپیک برویم. اگر می توانستیم سهمیه المپیک را هم در کنار لیگ جهانی بدست آوریم بسیار خوب می شد. در مجموع سال را برای والیبال سال خوبی دیدم. اقبال عمومی مردم هم به والیبال در این سال بیشتر شد. در بازی های انتخابی لیگ جهانی سیل عظیمی از مردم جذب این رشته شدند.

بازیکن تیم والیبال نوین کشاورز دربارهٔ فصل ۹۱ لیگ برتر والیبال نیر خاطرنشان کرد: سطح کیفی رقابت های لیگ بالا رفته بود ولی به نظرم سطح داوری نسبت به سطح لیگ بالا نرفته بود. احساسم می گوید داوری ها در نتیجه چند بازی موثر بود. شاید سال های قبل سطح رقابت ها بسیار بالا نبود اما داوری ها بسیار بهتر بود. به نظرم داوران در ایجاد بداخلاقی ها بی تاثیر نیستند. به هر حال بعضی از قوانین کاملا مشخص است و همه به آن آگاه می باشند. البته نباید نقش بازیکنان را هم در ایجاد بداخلاقی ها نادیده بگیریم.

کریمی ادامه داد: من امسال از نتیجه ای که با تیم نوین کشاورز گرفتیم اصلا راضی نبودم. یک فکر دیگری داشتم اما اوضاع طور دیگری رقم خورد. والیبال رشته تیمی است و تیم باید یکدست باشد. خودم ادعایی ندارم که فوق العاده بودم ولی تلاشم را کردم. اما شاید بسیار در تیم نمی خواستند که موفق شویم یا بهتر بگویم انگیزه ای برای برد نداشتند. خودم انتظار بیشتری داشتم. حتی فکر می‌کردم از نظر فردی بسیار بهتر می توانم کار کنم. تمرینات سختی را پشت سر گذاشته بودم. به هر حال وقتی تیم نتیجه نگیرد ورزشکار هم قدری سست می گردد.

ملی پوش والیبال ایران در جام کنفدراسیون ها خاطرنشان کرد: امیدوارم سال ۹۲ برای والیبال ایران خوب باشد. دوست داشتم به تیم ملی دعوت شوم. نمی دانم هنوز شانسی دارم یا خیر. به هر حال هیچ کس نمی داند چه ترکیبی در تیم ملی کار می‌کنند. حتی کاپیتان سال های اخیر تیم ملی نیز در اردوی فعلی دعوت نشده است. همین موضوع برای من جای تعجب دارد. وقتی علیرضا نادی را دعوت نکردند من چگونه می‌توانم بپرسم چرا به تیم ملی فراخوانده نشده ام.

وی در پایان گفت: چشم همه علاقه مندان والیبال در سال ۹۲ به مسابقات لیگ جهانی دوخته شده است که در این سال چه کار خواهیم کرد. این برای والیبال ایران بسیار مهم است. امیدوارم سال بسیار خوبی را در پیش داشته باشیم. نتایج خوبی رقم بخورد و افتخارات بسیاری کسب کنیم. بهتر است از موقعیت بدست آمده و حضور در تیم ملی هم برای کسب تجربه و هم برای افتخار آفرینی بهره ببریم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.