پیوستن سپیده ذاکری بازیگر زن ایرانی به جم بعد از کشف حجاب

سپیده ذاکری بازیگر زن کشورمان به شبکه جم پیوست!! + عکس

یکی دیگر از بازیگران زن ایرانی به نام سپیده ذاکری که سابقه حضور در سریال روزگار قریب را نیز در کارنامه اش دارد, پس از کشف حجاب به شبکه جم پیوست!

سپیده ذاکری بازیگر فیلم ها و سریال هایی چون «روزگار قریب» و «دل شکسته» مدتی است که به ترکیه مهاجرت کرده و مشغول بازی در سریال «سال های عاشقی» به کارگردانی محسن ربیعی است.

عکس سپیده ذاکری

عکس سپیده ذاکری

 

ربیعی که پیش از این کارگردان فیلمهایی چون «بازنشسته‌ها»، «زخم عشق» و «راز خانه بهجت» بوده است، نیز مدتی است به جم پیوسته و در نخستین همکاری اش با این شبکه با استفاده از بازیگران زن ایرانی اقدام به ساخت مجموعه «سال های عاشقی» کرده است.

گردآوری:گروه سرگرمی ممتاز نیوز
momtaznew.com/entertainment

 

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. ارسلان:

    بابا اون دینشو داده، به ما چه مربوطه؟ رفته اونجا که آزادی داشته باشه ، آزادی همینه دیگه که هر کس به اعتقاد خودش عمل کنه، باید یاد بگیریم اگه یک ایرانی کاری کرد دلیل بر این نیست که اون نماینده ایرانه.

  2. محسن:

    لعنت خدا بر بی عفت و بی غیرت

  3. نیترو:

    به جایی که به فکر این باشیم که چه کسی کشف حجاب کرده و چه کسی چی کار نکرده باید به فکر پیشرفت مملکت بود چرا این مسائل کوچک اینقدر مساله ساز شده نمی دونم

    • علیرضا عبادی:

      کا کجا این کوچیکه آخه ما دار و ندارمون دینمونه بعد داره می ره میگی کوچیکه اگه دینت رو بدی چی داری باش ناز کنی افتخار کنی مالت یا جانت ………….

  4. منصور:

    چند وقت دیگه همین خانم پشیمان میشه که دیگه دیر شده وبه خودش لطمه زده است

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.